Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
  • Låst
Övr. Barn när man är gravid i 9:emånaden och får höraav sambon att man är så tråkig pga att man inte vill träffa hans familj så ofta under...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är så vansinnigt gravid att jag inte kan ta mig för någonting, kroppen sätter stopp. Är beräknad tills på måndag och jag bävar...
2
Svar
20
· Visningar
1 757
Senast: Petronilla
·
  • Låst
Övr. Barn Och barnen är lika underbara varje år. Föräldrarna står redo med filmkameror, några snyftar till av sentimentalitet när falsksången...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Hur går egentligen en adoption till? Jag har hört att det är enormt många kontroller på de par som vill adoptera, och att många som...
2
Svar
33
· Visningar
4 128
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Har kontaktat kommunen ang att bli dagmamma när min son har åldern inne, dvs fyllt ett år. Vilket är om 4½ månad! Men sen slog det mig...
2
Svar
38
· Visningar
14 989
Senast: Girasol
·
H
  • Låst
Övr. Barn Tycker det börjar bli lite jobbigt med alla julkappar som alla förväntar sig.... Om någon kommer med julklapp till ert barn (ni vet...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Timsetim
·
E
  • Låst
Övr. Barn Hur länge kan man sköta hem och allt annat runt omkring (läs hästar!) som gravid. Min man sköter gärna hemmet men inte hästarna... så...
Svar
11
· Visningar
1 074
Senast: Gnist
·
  • Låst
Övr. Barn Kan man göra det bara en vecka efter förlossningen?? Märkte i går kväll att jag inte blödigt så mycket som vanligt under dagen och sedan...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: Fnyfniken
·
  • Låst
Övr. Barn Igår var Mini kallad till läkarundersökning. Inget konstigt med det. Trodde jag. Jag trodde att läkarundersökning innebär mäta, väga...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 112
Senast: Messy
·
  • Låst
Övr. Barn Igår 4 december, klockan 11.13 nedkom jag med en liten Jim. Kom in på förlossningen klockan 06.30 och var då öppen 4 cm. Började krysta...
2
Svar
28
· Visningar
1 749
Senast: Messy
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har fått ett erbjudande om att åka bort tre dagar i slutet av januari som jag inte gärna vill missa, men lill-killen är ju då bara 6...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: corona
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver lite råd. Min son som är 4 månader har alltid varit glad men nu senaste veckan har han blivit jätte kinkig och han tycker...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: Fnyfniken
·
F
  • Låst
Övr. Barn Har någon provat? Är de likadana och funkar de bra? Fny
2
Svar
39
· Visningar
2 468
Senast: Fnyfniken
·
W
  • Låst
Övr. Barn Min kompis har en son på 6 månader, och han går på pottan.... Jag tycker det är helt otroligt för jag har aldrig hört att en sådan...
Svar
7
· Visningar
981
T
  • Låst
Övr. Barn Nej nu handlar det inte uppfostran utan adoption. Satt och tittade på ett program igår om adoption där ett par "fick" ett barn...
2
Svar
35
· Visningar
3 378
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Mmm... Jag och Håkan (min sambo) håller på att planera vårt framtida liv som föräldrar... Det är svårt men kul:) Vi planerar hur vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 877
  • Låst
Övr. Barn Jag menar läraren har ju rektorn på "sin" sida och kommunen som är dess arbetsgivare. Men vem stöttar barnet? Det borde finnas en...
Svar
16
· Visningar
1 448
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Måste bara få lägga in en bild! Dotterns första lucia som sammanföll med hennes 8-månaders dag. Glitter är riktigt roligt! :love...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: pigleton
·
C
  • Låst
Övr. Barn Någon här som studerar och har barn? Funderar på att börja plugga när mmamledigheten är slut (den har precis börjat :D ). Vet att...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: corona
·
B
  • Låst
Övr. Barn Forstätter med mina funderingar. Om man äter sallader på caffer/restauranger är det okej att ta dressing på, majonäsdressingar etc...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: Blixtra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp