Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn alla säger att man bör ha bra ekonomi för att klara av ett barn (givetvis), men vad är egentligen en bra ekonomi? är man körd om man...
2
Svar
35
· Visningar
3 703
Senast: Poetry_princess
·
  • Låst
Övr. Barn Jahapp! Så var det dags för mina dumma frågor igen...:smirk: Vet att man som gravid inte ska utsätta sig för röntgen pga...
Svar
16
· Visningar
11 392
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är i vecka 22 och har redan fått foglossningar. Eftersom jag är timvikarie och personalen på skolan där jag jobbar håller sig...
Svar
7
· Visningar
2 477
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Ändrar sig tarmfloran sig då? Min bebis avföring är grön! Eller är det min mjölk som det är fel på?
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Kelda
·
  • Låst
Övr. Barn Sedan jag blev gravid har min aptit försvunnit, i princip helt. Jag har dock ätit hyffsat regelbundet hela tiden. Nu när jag ammar har...
Svar
13
· Visningar
6 929
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är nu 25 år och nu när allt är bra i mitt liv har klockorna börjat ringa och jag har sån lust att skaffa barn tillsammans med min...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Barn Vi får ofta höra att människor runt omkring oss uppfattar våra barn/bebisar för snälla, trygga, okomplicerade, nöjda. Igår var jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 106
Senast: Fnyfniken
·
F
  • Låst
Övr. Barn Nu har den andra föräldragruppen varit, och naturligtvis lyckades de planera in den precis på fredag förmiddag, när jag hade biljett...
Svar
10
· Visningar
3 979
Senast: Fnyfniken
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fick klara besked igår att det blir inget luciafirade för oss föräldrar på förskolan. Andledningen till detta var att barnen mår så...
2
Svar
26
· Visningar
2 040
Senast: Inte_Ung
·
W
  • Låst
Övr. Barn Vi har börjat vänja vår 2 månaders dotter vid nappflaska med urpumpad bröstmjölk i, detta går utmärkt bra. Det går så bra att jag har...
Svar
15
· Visningar
4 310
Senast: Fnyfniken
·
G
  • Låst
Övr. Barn hade ni svår förlossning? det sägs ju att man kan få en längre och mer komplicerad förlossning vid igångsättning.
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: Fnyfniken
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni fått pengar sparade till er som ni fick när ni blev 18 el 20? Vad gjorde ni med dem? SJälv fick mina föräldrar använda upp alla...
2
Svar
23
· Visningar
2 590
  • Låst
Övr. Barn Efter att varit misstänksam mot att min dotter har mask .Så hittade jag små cm långa vita små saker i dotters "dajm kryss."Men de var...
Svar
11
· Visningar
3 585
Senast: zilla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är ju gravid då... Men nu undrar jag sen jag blev gravid har jag blivit mörkrädd och extremt lättskrämd... Kan knappt kolla på...
Svar
12
· Visningar
2 158
Senast: Dravena
·
B
  • Låst
Övr. Barn Läste en broshyr idag om vad man "får" och inte "får" äta som gravid.På förbjudet listan står det tonfisk :confused: , vet ngn. varför...
Svar
13
· Visningar
1 509
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn I min familj som utökades för 4 månader sen med underverket Jakob har nånting gått snett.. Jag har alltid tagit för givet att...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 270
Senast: oz_joj
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur kändes det då? image osv? jag har börjat känna precis som han trycker sig neråt i magen,precis ovanför könshårfästet.
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Scata
·
  • Låst
Övr. Barn :crazy: Suck min systers son är helt enkelt ett väldigt elakt barn som inte fått läta sig nån som helst medmänsklighet...:( Han är...
Svar
5
· Visningar
1 844
Senast: Sjalen
·
G
  • Låst
Övr. Barn har ni det? jag har ett till mitt ofödda barn,sätter in minst 100kr i månaden,men det ska ökas till 250kr när han är född. hur mkt...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: jea78
·
  • Låst
Övr. Barn Mitt kusinbarn firar sin första jul i år (sju månader gammal), så jag tänkte jag skulle försöka köpa något litet till henne. Saken är...
Svar
11
· Visningar
1 090
Senast: Kelda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp