Grattis Enya

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis Enya

GRATTIS! Hörde i natt att det kom ett sms men jag kunde inte komma på var mobilen var så jag sov vidare. Men läste ett sms i morse där det stod att lilla Elin kommit ut. Hade en liten aning om det redan i går.
 
Sv: Grattis Enya

*KL*
Här kommer en bild på det lilla underverket!! Dock lite dålig då den är tagen med en mobil.
d334re2.jpg
 
Sv: Grattis Enya

Enya, jag gissar att du inte kommit hem från BB än, och redan finns det en lång grattistråd här till dig och lilla prinsessan. Härligt va´?!:)

Grattis, och hoppas ni båda mår bra!:banana:
 
Sv: Grattis Enya

Aj då! Det var inte bra alls!

Någon annan som inte kan se bilden? Det funkar när jag klickar på länken...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Min dotter har ärvt intelligens från båda föräldrar och än så länge (femte klass) har hon knappt någonsin behövt läsa på inför prov...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 332
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Vår femåring är så sjukt kräsen när det kommer till mat 😩 När hon var liten åt hon allt, sen blev hon lite mer återhållsam när det kom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 459
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Vad ska man tänka på när man ska köpa ridhjälm till barn? Har ni några rekommendationer? Det är nya modeller och märken sedan jag var...
Svar
6
· Visningar
703
Senast: Sofie.S
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 711
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp