vad hade ni sk sug efter..??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vad hade ni sk sug efter..??

Jag kommer nog vara äckligaste... Men jag blev helt galen i glass med chockladsås. Än så länge verkar det ok eller hur. Men jag rörde om detta så det blev en god röra och doppade gurka i röran... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :o Ja jag vet det är äckligt. Men just då tyckte jag det var gott... Jag åt detta flera gånger om dagen men ändå gick jag inte upp något.. Idag så kan jag bara äta lite gurka sen blir jag äcklad och det gäller med glass också.. :rofl:

min låssasmormor tuggade på gummi när hon va gravid, hennes moster åt murbruk! hennes mamma va ännu äckligare. hon åt aska från cigaretter:eek:

tur att man äter sånt som är avsett för att ätas i alla fall=)

*ojoj* trodde att jag inte skulle bli sugen på mer saker.. Men OJ så fel jag hade! Vräker i mig Truffes och är otroligt sugen på majonäs!!! Och allt ska va mycket salt!!! Är dt farligt???

Det jag längtade allra mest efter vad skräpmat i alla former.... McDonalds var välbesökt på sena kvällar....:smirk: :smirk: :smirk:
Favoriten var kebabrulle.....)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
658
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar