vad hade ni sk sug efter..??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vad hade ni sk sug efter..??

Jag kommer nog vara äckligaste... Men jag blev helt galen i glass med chockladsås. Än så länge verkar det ok eller hur. Men jag rörde om detta så det blev en god röra och doppade gurka i röran... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :o Ja jag vet det är äckligt. Men just då tyckte jag det var gott... Jag åt detta flera gånger om dagen men ändå gick jag inte upp något.. Idag så kan jag bara äta lite gurka sen blir jag äcklad och det gäller med glass också.. :rofl:
 
Sv: vad hade ni sk sug efter..??

min låssasmormor tuggade på gummi när hon va gravid, hennes moster åt murbruk! hennes mamma va ännu äckligare. hon åt aska från cigaretter:eek:

tur att man äter sånt som är avsett för att ätas i alla fall=)
 
Sv: vad hade ni sk sug efter..??

*ojoj* trodde att jag inte skulle bli sugen på mer saker.. Men OJ så fel jag hade! Vräker i mig Truffes och är otroligt sugen på majonäs!!! Och allt ska va mycket salt!!! Är dt farligt???
 
Sv: vad hade ni sk sug efter..??

Det jag längtade allra mest efter vad skräpmat i alla former.... McDonalds var välbesökt på sena kvällar....:smirk: :smirk: :smirk:
Favoriten var kebabrulle.....)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 883
Senast: G-uldlock
·
Trädgård & Växter Mina egenodlade sockerärtor tog slut och jag behövde köpa från affären. Det fanns inga så jag köpte sugar snaps i stället. Är väl samma...
Svar
4
· Visningar
646
Senast: Wille
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 458
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 432
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp