Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
  • Låst
Övr. Barn hur går ett sånt till? gör det ont? kan man vägra att göra det? vad händer i såfall??
Svar
6
· Visningar
3 540
Senast: mammazan
·
  • Låst
Övr. Barn för sexuella trakasserier? http://www.expressen.se/index.jsp?a=787292
2
Svar
28
· Visningar
2 044
Senast: Irre-76
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det egentligen någon fel tid? Personligen har jag alltid tyckt att ja, det finns det. Men det verkar som att min klocka skiter...
Svar
7
· Visningar
1 446
Senast: Yrja
·
L
  • Låst
Övr. Barn Halloj Tänkte höra med er Kloka Barn Människor :love: Vet ni vad som gäller när man Planerar Barn- man är alltså inte Gravid än...
Svar
12
· Visningar
6 042
Senast: Marie_C
·
L
  • Låst
Övr. Barn Som alla som skriver om man kan vara gravid, ;) jag har minipiller, tog vid fel tid ett par gånger förra veckan :crazy: Då hade jag...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Calazirya
·
G
  • Låst
Övr. Barn under eran graviditet? clementiner,julmust är jag helt galen i,jag kan äta upp till 16clementiner om dagen om inte mer.
2
Svar
23
· Visningar
2 133
Senast: ujent96
·
V
  • Låst
Övr. Barn haj alla kloka :bow: :bow: nu är jag en rädd och orolig mamma som sitter framför burken. min älsta dotter som är 7 år har och är...
Svar
7
· Visningar
3 810
Senast: Tajger
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som provat? Vilken sort? Vad kan man räkna med att de kostar, och hur många behöver man? Hur många olika storlekar behöver man? Om...
Svar
8
· Visningar
4 277
Senast: Njála
·
  • Låst
Övr. Barn Ja ni ser frågan. Hur mycket godis, läsk osv får era barn äta och dricka? Hur ofta?
Svar
19
· Visningar
2 393
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Har efter 11 års p-piller knaprande nyligen slutat, men efter fyra dagar så började jag må illa på kvällarna. Kan jag redan vara gravid...
Svar
3
· Visningar
1 803
Senast: Yrja
·
  • Låst
Övr. Barn Vad ska vi börja med. Jag har startat med lite potatis utrörd i mjölk. Men vad mer? kom med era bästa tips.
Svar
15
· Visningar
1 243
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Kan börja med att säga att jag har extremt lite kunskap om barn och är väl egentligen inte så intresserad. MEN.. så har jag en...
Svar
7
· Visningar
1 387
Senast: Bangsi
·
  • Låst
Övr. Barn Hej svejs alla! Nygammal här på Buke behöver jag nu er hjälp!:bow: Vad ska man ge en 11-årig kille i julklapp? Han har i princip...
Svar
6
· Visningar
8 469
Senast: Bangsi
·
  • Låst
Övr. Barn till din dotter Elin :bump: :bump: :bump: Grattis Eric och Isacc till er nya lillasyster :banana: :banana: :banana:
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 779
Senast: The Great White Shark
·
L
  • Låst
Övr. Barn Jag har haft enorm barnlängtan ca 1,5 år nu och det känns väldigt långt bort:( Har ingen pojkvän alls, inget fast jobb bara vik, hästar...
Svar
12
· Visningar
1 105
Senast: escodobe
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, hur kände ni första gången ni såg er bebis på ultraljudet? /Linduzz
Svar
13
· Visningar
1 039
Senast: etmoria04
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är så glad! I tisdags så bestämde sig sonen äntligen för att ta tag i sina demoner med toaletten, och han gick och satte sig, och...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: k i m
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon mer som ska väcka sin större barn i natt för att titta på detta historiska ögonblick? Om han nu skickas upp. Jag...
Svar
12
· Visningar
925
Senast: lakrits
·
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar hur det egentligen står till med Elin i magen! Har haft värkar sedan midnatt och de blev regelbundna kl 03 med 7 minuter...
Svar
16
· Visningar
1 386
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn omj ag skulle studera och får barn under studietiden, vad skulle hända med återbetalning av csn och vad skulle man få i...
Svar
6
· Visningar
1 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp