Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har ju en del skräckexempel i vår närhet på barnuppfostran så vi vet ju lite hur vi inte ska göra i alla fall.
Problemet är egentligen det at min smbo anser att vi inte ska behöva uppfostra barnet allt i stort sett.. Utan det ska framtida dagispersonal och lärare sköta... Det tycker jag är HELT fel och det bråkar vi endel om...
Sen är det så att min sambo är en extrem tävlingsmänniska han "tävlar" alltid MOT mig istället för MED mig. T.e.x. så diskuterade vi situationen att barnet kommer till mig och frågar om godis och jag sägar "nej" då tycker han att det är helt okej att han säger "ja" för att vinna "poäng" hos barnet...
DET skrämmer mig! därför så diskuterar vi uppfostran och sånt mycket bara för att nör väl dagen kommer så ska det funka!
Sen får man ju naturligtvis anpassa sig efter barnet oxå! Barnet är ju oxå en individ med egna tankar. Det jag är orolig för är att vi som föräldrar inte kan hålla sams och ha samma mål i vår uppfostran...
Det var som jag trodde att han var osäker på att han skulle bli en bra pappa och han visste att jag skulle bli en bra mamma så alltså trodde han att han skulle behöva tävla mot mig för att barnet skulle tycka om honom..