Petronilla har fått barn!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Petronilla har fått barn!

GRATTIS! :bump: :banana:

Vi får se hur vi gör den här gången med hemgång från BB; sist åkte vi hem efter 2 dygn ungefär. Nu har vi ju Hanna också, men det kanske kan vara skönt att vara kvar på BB innan det blir full fart hemma :p Men det är ju skönt att komma hem också ;)


Och så vill vi se bilder!! :love:
 
Sv: Petronilla har fått barn!

grattis grattis!

skönt att det gick så bra ändå trots att du inte hann få EDA!
 
Sv: Petronilla har fått barn!

Stort Grattis!
Jag födde också mitt andra barn med två alvedon som smärtlindring.
Det gick ju det med ;)

Apropå att åka hem tidigt, vi kom till förlossningen vid 5, åkte hem vid 13 samma dag. Med en liten son.
Så vi tog bara en lite snabbtur dit :)
9 timmar var vi borta hemifrån.
 
Sv: Petronilla har fått barn!

Tack alla. Tyvärr är jag en sån där icke pryltokig människa så jag har faktiskt ingen digitalkamera, så bild kan ta ett par veckor. Om inte någon med kamera vill titta förbi Hallonbergen förstås:)

Tack för alla fina gratulationer!
 
Sv: Petronilla har fått barn!

Hej Alla glada vänner på Bukefalos. Vi har varit snabba med att fota upp rullen och här är en bild på våra två fantastiska killar.

Tom 2 år och Jim 4 dagar.

phps0ixwx.jpg


Allt är toppen och det är så skönt att ä´ntligen vara kvitt illamåendet och magen.

Må så gott!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 565
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år Åh, äntligen får man lite tid! :) Tänkte berätta om min förlossning, som jag bara upplevde som positiv! Födde en liten son på BF+6 Var...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 027
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 184
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp