Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi får se hur vi gör den här gången med hemgång från BB; sist åkte vi hem efter 2 dygn ungefär. Nu har vi ju Hanna också, men det kanske kan vara skönt att vara kvar på BB innan det blir full fart hemma Men det är ju skönt att komma hem också
Stort Grattis!
Jag födde också mitt andra barn med två alvedon som smärtlindring.
Det gick ju det med
Apropå att åka hem tidigt, vi kom till förlossningen vid 5, åkte hem vid 13 samma dag. Med en liten son.
Så vi tog bara en lite snabbtur dit
9 timmar var vi borta hemifrån.
Tack alla. Tyvärr är jag en sån där icke pryltokig människa så jag har faktiskt ingen digitalkamera, så bild kan ta ett par veckor. Om inte någon med kamera vill titta förbi Hallonbergen förstås
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.