Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Tänker absolut bojkotta allt vad leksaker heter i år till julklapp. Till min brorsdotter( åtta år) tänker jag köpa någon bok. Har ni...
Svar
14
· Visningar
1 312
Senast: oz_joj
·
F
  • Låst
Övr. Barn Såg just min mioårige son i en intim puss-situation med en jämnårig tjej. Jag gick förbi hans rum och såg det hela, och det kunde inte...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Calazirya
·
C
  • Låst
Övr. Barn Sonen vill/kan inte ta napp/nappflaska. Det ser ut som att han medvetet trcker ut den ur munnen med hjälp av tungan, men kanske blir...
2
Svar
23
· Visningar
6 609
Senast: us_lover
·
C
  • Låst
Övr. Barn Nu ska Clintan på stort julbord med jobbet.:) Vet ju att det finns vissa saker man bör undvika på julbordet som t ex gravad lax och ål...
Svar
7
· Visningar
1 087
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kan man ana att man är gravid? Hade oskyddat sex natten till söndag och har mått illa i magen sen söndag morgon, alltså...
Svar
11
· Visningar
3 464
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Jag kollar på nått program på tv nu som handlar om bråkiga barn och föräldrar. Det som mamman har problem med är att ungarna inte vill...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 795
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Min sambos tvillingbröder fyller 5 år imorgon, jag behöver tips på vad man kan köpa till dem, något som är billigt. Flyttade hemifrån...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Snurrfian
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur var eran förlossning?? är nu själv i v 33-34 och det börjar känns tungt och börjar bli väldigt stor. skulle vara kul att höra hur...
Svar
13
· Visningar
1 363
Senast: Mammadutt
·
G
  • Låst
Övr. Barn har ni kvar till eran BF? jag har 47dagar och jag längtar.....
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Enya
·
C
  • Låst
Övr. Barn Kan man dricka lättglögg (2,2%) när man är gravid? I vilket fall som helst så har jag redan gjort det, trodde den var helt alkoholfri...
2
Svar
27
· Visningar
10 708
Senast: Lupin
·
L
  • Låst
Övr. Barn Fotade en sån mysig bild på mig o mina gullungar igår Ignorera mammsens trötta o bleka uppsyn :angel: Adrian är 4 år o Celma snart...
Svar
14
· Visningar
1 364
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn vet ej om jag är gravid, men hade sista mensens sista dag den 9 november! räknar man från första dag till första dag på cykeln eller...
Svar
16
· Visningar
2 416
Senast: Mammadutt
·
T
  • Låst
Övr. Barn ...vätskan i kroppen efter graviditeten? Jag samlade på mig en massa vätska, liknar faktiskt en vattenballong :crazy: Jag har ont...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn trots åtminstone 75%-ig amning så kom mensen igång i floder för en månad sen när dottern var nästan 6 månader. Först hoppades jag att...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: oz_joj
·
W
  • Låst
Övr. Barn Skulle vara kul att höra av er! Speciellt om ni förväntas föda någon gång runt mitt beräknade förlossningsdatum - 13/3.
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Welsh4Life
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jag fick låna en Whittlestone av svägerskan. Den har många delar och ser lite avancerad ut. Nu visar det sig att den läcker där...
Svar
6
· Visningar
8 362
Senast: Warmia
·
  • Låst
Övr. Barn Kort fråga: Hur tidigt efter förlossningen kan man ha sex (nu pratar jag inte om lusten)? Har inte lyckats googla fram något bra svar...
2
Svar
22
· Visningar
2 573
Senast: Lydia
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag har en liten fundering, hur brukar ni klä era barn när dom går till dagis(ja jag vet att det heter förskola men jag är 70-talist så...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 404
Senast: Zini
·
  • Låst
Övr. Barn Vad gillar ni sånt? Kom upp i dag på diskussion (vi har haft dop i släkten) och tydligen går sambons syster på barnuppfostringskurs som...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: k i m
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har fått kejsarsnitt, har ni haft svårt att bli gravida igen? eller har det verkat vara lika lätt/svårt som efter en naturlig...
Svar
17
· Visningar
2 528
Senast: Jippo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp