Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
  • Låst
Övr. Barn Min pojke, nyss fyllda 9 år, har fått sånt dåligt humör! Man är sur och tvär och kasten kan vara snabba...svordomar och fult språk...
Svar
4
· Visningar
4 667
Senast: Kelda
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har det snart gått ett halvår sedan lilla Thyra kom till världen och sedan lämnade oss kvar här på jorden :cry: Jag har...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: charmant
·
  • Låst
Övr. Barn Finns den boken? Om inte, kan någon vara snäll och skriva en på stört, jag behöver den!!! :bump: :crazy: Kl är 14:10 på...
Svar
6
· Visningar
1 482
Senast: Gnist
·
  • Låst
Övr. Barn Hur många av er som velat se barnets kön har fått se det? Och i vilken vecka var ni då? När man läser i böcker och om graviditet på...
Svar
18
· Visningar
1 673
Senast: Sissa
·
T
  • Låst
Övr. Barn Ville bara berätta att vi har fått en son :love: :love: Efter 6 timmar på förlossningen kom lilla Max ut. 3890g och 52cm lång...
2
Svar
26
· Visningar
1 591
Senast: The Great White Shark
·
T
  • Låst
Övr. Barn ..jag har blivit livrädd för att bli gravid. Har ju skydd osv, och vi ska inte ha fler barn, som det känns just nu i alla fall, två...
Svar
12
· Visningar
1 011
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Min man vill köpa ett dockskåp till tjejerna i julklapp och jag tycker att de är för små för det, att de behöver bli några år större...
Svar
14
· Visningar
8 338
Senast: Stinaelin
·
  • Låst
Övr. Barn Jo, för att fatta mig kort så har jag börjat blöda litegrann varje dag och också haft som en mens, fast en konstig sådan, efter det att...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Mustasukka
·
S
  • Låst
Övr. Barn Det börjar rycka i äggstockarna och jag hoppas att ni vill dela med er med lite erfarenheter. Bör man äta något kosttillskott när man...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: Naggur
·
S
  • Låst
Övr. Barn att ni var gravida? för familj & vänner? ar ganska nyligen upptäckt att vi är gravida och förmodligen i vecka 6/7... väldigt färskt...
2
Svar
24
· Visningar
2 105
Senast: Naggur
·
Q
  • Låst
Övr. Barn Många säger ju att de gick upp si och så många kilon under sin graviditet och att de vill banta bort dessa extra kilon. Men dessa extra...
Svar
8
· Visningar
1 550
Senast: Mustasukka
·
T
  • Låst
Övr. Barn varför måste man vänta till de dagarna man ska ha mens innan man kan göra grav test? varför funkar det inte tex ett par dagar efter...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: emma74
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag har funderat lite över en sak... Föräldrar till barn som inte kan torka sig själv efter att de bajsat eller kissat, ser dom det som...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
14 703
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Har två döttrar på 1,5 resp 3år och för ca 3mån sen skaffade jag en ponny till dom.:angel: Finns det ngn annan som har ponny till sina...
2
Svar
26
· Visningar
2 420
Senast: Coffeaclub
·
  • Låst
Övr. Barn Härom veckan hände det som inte får hända. Jag halkade i trappan och tappade greppet om min son. Trots att jag alltid håller i...
Svar
17
· Visningar
4 672
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har ett litet dilemma! Det stavas mina föräldrar. Ända sedan Tom kom till världen har jag haft lite bekymmer med dem. Mina...
2
Svar
21
· Visningar
2 076
Senast: Luleå
·
  • Låst
Övr. Barn Var idag inne i en leksaksaffär & köpte ett sådant här huvud till min lilla blivande 4:a-åring :love: Hon älskar ju att pilla med...
Svar
7
· Visningar
4 651
Senast: Kelda
·
  • Låst
Övr. Barn Nån som såg? Jag hittade programmet på svt:s hemsida nyss. Fanns lite igenkänningsfaktor på småbarnskaos där :D Tur man har en...
2
Svar
37
· Visningar
3 003
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Hur gör man?? När ens barn inte vill eller klarar av att ta medicin??? Har tvillingar på 7 år... Nu har båda hostat, kräkts å haft...
Svar
12
· Visningar
1 170
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Thyra J Född: 060604 Ängel: 060608 En liten ängel kom, hon log mot sin omvärld och vände sedan om... Älskade lilla vän...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 577
Senast: nordsvensk72
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp