Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn I tisdags natt (7/11) så födde jag en son :love: :love: :love: Någon mer som fått nyligen här på buke :confused:
Svar
13
· Visningar
901
Senast: jhs
·
  • Låst
Övr. Barn Jättekul:love: Eller.... jag har ju redan beställt en resa till Globen då:crazy: Nog visste jag att det va ett dop i antågande, men...
Svar
16
· Visningar
1 437
Senast: Ramona
·
U
  • Låst
Övr. Barn Det är hopplöst med dagis för oss... :cry: Här där jag bor får vi stå i fem köer men tyvärr har det visat sig att vi ställde oss i helt...
Svar
2
· Visningar
785
I
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver er hjälp med samarbetslekar eller övningar,lekar för 3-åringar. De har mycket problem med konflikter och jag har redan gjort...
Svar
2
· Visningar
4 008
Senast: Djurjouren
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni sett lille William från Nyköping som blivit världsberömd? Länk till film med ljud :love: :rofl: (Moderator: Hittar den...
2
Svar
20
· Visningar
2 968
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn och nån annan är hos oss, svarade min lille tossige son när han svarade i telefonen i onsdags....varpå personen i andra änden snabbt la...
Svar
8
· Visningar
1 027
  • Låst
Övr. Barn Jag blir så frusterad av att diskutera barnvakter med våra bekanta. När jag säger att vi har svårt att få tag på barnvakt så menar jag...
Svar
16
· Visningar
1 257
Senast: us_lover
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är han verkligen ute.. på riktigt! :) Kl. 23.00 (13/11) regelbundna värkar, ca 10 minuters mellanrum Kl. 08.00 (14/11) åker till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 726
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Bör man äta det när man ammar? Jag vet att gravida inte ska äta opastöriserade ostar och att små bebisar inte ska äta honung men spelar...
Svar
13
· Visningar
10 862
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Slemproppen lossnade idag runt 11-tiden. Nu har det börjat smyga sig på lite värkar igen, vilket jag varit förskonad från sedan i helgen...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 077
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Misstänker att det kommit vattkoppor i huset. Feber och sen ökande röda små prickar, ungefär som finnar till en början. Har ökat till...
Svar
13
· Visningar
12 997
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn ni fick erat första barn? Hade ni velat vänta längre eller tvärtom, fått tidigare?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 234
Senast: Harley
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hur var och när??? Pluggar (högskola) ett år kvar, planerar att då eventuellt ha en liten på ge :angel: Hur fungerar det här med FP...
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: oz_joj
·
E
  • Låst
Övr. Barn Min sambos tonåring har noll respekt, föräldrarna har varit "snälla" och ej satt gränser, hon har fått flytta mellan dem när det passar...
Svar
11
· Visningar
2 575
Senast: todde
·
N
  • Låst
Övr. Barn när började ni införskaffa alla saker till bebisen? Är i vecka 13+6 nu och kan äntligen börja glädjas och inte vara lika orolig för...
2
Svar
36
· Visningar
1 932
Senast: Harley
·
  • Låst
Övr. Barn Hur gör ni när dagis har stängt.. ? Kan man ta ut vård av barn den dagen el. är det bara att "gilla läget" och förlora en dagslön för...
Svar
15
· Visningar
4 949
  • Låst
Övr. Barn Ärligt, hur många har någon gång skickat iväg sitt sjuka barn med alvedon i kroppen till dagis? Jag kan ärligt säga att jag aldrig...
2
Svar
29
· Visningar
2 432
Senast: k i m
·
  • Låst
Övr. Barn Vikke, min enorma bebis, borde enligt alla fina broschyrer kunna ha sitt babyskydd några månader till, men tyvärr tycker inte Vikkes...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Freddie
·
M
  • Låst
Övr. Barn Väntar mitt andra barn i februari, och är lite orolig för att moderaterna ska göra diverse förändringar som dom "hotat" med innan valet...
Svar
8
· Visningar
910
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Selma blir 4 år på söndag och nu börjar jag känna mig lite otålig, för hon är inte ens i närheten av att sluta med blöja. :smirk: Hon...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 560
Senast: mumrikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp