Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Vi ska lämna in den årliga "ekonomiska uppgifter" till kommunen. -för dagis platsen . Det är en ruta för inkomster månad . Ska jag...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: zilla
·
W
  • Låst
Övr. Barn Bara för jag vet att nu kommer en till natt som man ska försöka hålla ögonen öppna när den lilla vägrar sova.........:eek: Så snälla...
Svar
16
· Visningar
1 055
Senast: Freddie
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som är separerade. Hur gör ni med VAB? Alltså, om den ena är "helgförälder" och betalar underhåll. Behöver många svar, och...
Svar
15
· Visningar
7 162
Senast: TomasN
·
K
  • Låst
Övr. Barn Om man har krockkudde på passagerarsidan i framsätet i bilen, när kan då barnen börja sitta på den platsen? Vet att jag har hört det men...
Svar
6
· Visningar
5 004
Senast: Acacio
·
  • Låst
Övr. Barn För andra gånden har vi sökt dagisplats i Mölnals kommun (vi ska flytta hem efter tillfällig vistelse i Norge). För andra gången stör...
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: Hedda_007
·
  • Låst
Övr. Barn Misstänker att jag läcker fostervatten. ÄR det vanligt? Har itne gjort det med de andra två så därför blev jag förvånad. Kiassa på mig...
Svar
6
· Visningar
6 440
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Sgi
Övr. Barn Hej! Jag har en fråga angående SGI (=sjukpennings grundande inkomst); Vad påverkar SGI? Jag har förstått att den ger nivån på...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: oz_joj
·
U
  • Låst
Övr. Barn Jag har fått tandvärk:( Det kom lite plötsligt och eftersom jag inte har tid att gå till tandläkaren förrän tidigast på torsdag tog jag...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: The Great White Shark
·
  • Låst
Övr. Barn Det känns som det kommer ta en hel evighet innan jag och sambon ska våga oss på att försöka skaffa barn. Eftersom jag är arbetslös...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 715
  • Låst
Övr. Barn Min 3 månaders bebis vill inte ta flaska ! Finns det något bra knep jag kan ta till ? bvc vill att jag ska stöd mata henne då hon varit...
Svar
14
· Visningar
2 546
L
  • Låst
Övr. Barn Dottern växer så det knakar, nya badkläder måste inhandlas. Satt och tittade i en postorderkatalog tillsammans med min dotter(7år) Det...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 512
Senast: lovely
·
J
  • Låst
Övr. Barn Nu är jag inne på min sjätte vecka med sjukdomskänsla i kroppen, jätteförkylning och hosta, plus en penicillinkur mot luftvägskatarr för...
Svar
4
· Visningar
8 195
Senast: Jippo
·
G
  • Låst
Övr. Barn ni som fick planerade kjesarsnitt pga rädsla osv.hur många gånger fick ni gå å prata med en sån spec barnmorska för förlossningsrädsla...
Svar
18
· Visningar
2 973
Senast: gwennie
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag, sambon och dottern som blir 3 år i slutet av maj fundrar på att åka till Ölands djurpark i sommar. Någon som varit där?? Vad tyckte...
Svar
19
· Visningar
3 492
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Finns det någon ensamstående här? Hur klarar ni er rent ekonomiskt? Har ni varannanveckas boende med barnen? Hur bor ni och med...
2
Svar
24
· Visningar
2 301
Senast: tgd
·
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni om den här diskussionen? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,923067,00.html Jag stör mig väldigt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 650
Senast: Idasagare
·
B
  • Låst
Övr. Barn Sonen älskar sempers osockrade morotsjuice med aprikos och päron. Han dricker en sådan flaska (de är inte så stora) varjenatt när han...
Svar
6
· Visningar
1 562
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Är nu i v 35+6 och var på sista ul:et i tisdags ( de som tillhör Lund får ett i v 18 ungefär och ett i v 33 ungefär). I v 18 kunde de...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Gry
·
B
  • Låst
Övr. Barn Skickar upp lillkillen på toa att börja borsta sina tänder.. Efter två minuter hörs ett illskrik! "AJ, AJ!!" Rusar upp och hittar...
Svar
4
· Visningar
1 298
Senast: bliss
·
  • Låst
Övr. Barn Vad kände ni då?? Jag har ju inte trott på att det fanns något i magen med tanke på att jag inte haft några symptom överhuvudtaget...
Svar
18
· Visningar
1 470
Senast: doris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp