Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
  • Låst
Övr. Barn okej.. först å främst så blev jag gravid trots att jag äter ppiller å sköter det ordentligt... sen fick sambon världens chock...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: Curly
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är det "vanligaste" man går upp i vikt i under graviditeten? Alltså vanligast antal kg, menar jag. Mellan v 11 och vecka 31 +4...
Svar
19
· Visningar
1 264
Senast: Curly
·
T
  • Låst
Övr. Barn Äntligen!ÄNTLIGEN, har jag lyckats få hjälp o förståelse samt insikt från skola och personal etc etc, för min pojke som jag alltid har...
2
Svar
23
· Visningar
2 082
Senast: Tolly
·
  • Låst
Övr. Barn Jag förundras alltid över dessa små liv... de som föds så extremt tidigt, att de fixar det! De är beundransvärda, vilken kämparglöd...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Emsan
·
  • Låst
Övr. Barn Kan man ha roligare än så här? :rofl: Klicka här och hör sen!
Svar
16
· Visningar
1 249
Senast: Thrill
·
W
  • Låst
Övr. Barn Så går man nu hemma med 40 graders feber och enorm huvudvärk.... Och var man inte trött innan så kan jag meddela att man är det nu...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Petronilla
·
  • Låst
Övr. Barn Om man t ex har ett barn med sitt ex och ett barn med nuvarande sambo, kallas sambon "pappa" av ett barn och vid namn av det andra...
Svar
18
· Visningar
1 535
Senast: nyponros
·
  • Låst
Övr. Barn Min goa glada 16 månaders kille har börjat med något nytt. När något inte passar, tex om man tar ifrån honom en sak han inte får ha...
Svar
7
· Visningar
2 381
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn 11 år är min dotter. Och hon är en rejäl liten hästtjej som mest leker med killarna i skolan. Men hennes klasskamrater - jag baxnar...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
20 983
Senast: lippan
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur mkt ökade ni i vikt då? vad anses vara normalt? jag har gått upp 3,5kg sen jag var hos barnmorskan sist.vilket var för ca 3v...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: gwennie
·
W
  • Låst
Övr. Barn Vad är det som är så farligt att man ska vänta att rida några månader??? Jag längtar så jag kan dö och känner mig ju helt återställd...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Warmia
·
G
  • Låst
Övr. Barn Ska väl ringa gyn och fråga, men börjar med att höra med er. Vi har inlett försöken att få barn. Denna månad kom dock mensen ungefär i...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 007
Senast: Garpen
·
G
  • Låst
Övr. Barn är det vanligt när man har två månader kvar till förlossningen?jag når jätte illa,kan inte ens ligga på sidan när jag sover utan det...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: CK
·
  • Låst
Övr. Barn Vår dotter, som är en på det hela taget glad och hygglig figur, har noll koll på sambandet mellan sömn och morgonhumör. Hon lägger sig...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 585
Senast: Mimsan
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur har det varit för er andra med viktnedgången efter förlossningen? Jag tycker jag har börjat gå ner så snabbt i vikt, men det kanske...
2
Svar
25
· Visningar
14 283
Senast: us_lover
·
W
  • Låst
Övr. Barn Undrar om det är någon mer än jag som "råkat" föda på ett konstigt ställe....Själv är senaste barnet född i en bil på en parkering...
Svar
2
· Visningar
809
  • Låst
Övr. Barn Ja, som jag nämnt i någon tråd så har min son, nu 5½ v gammal haft enorma problem med sin mage. Efter mycket om och men så fick vi en...
Svar
16
· Visningar
2 474
Senast: Elute
·
  • Låst
Övr. Barn Oroar jag mig för . Min bebis som är 10 veckor har blivit jätteförskyld. hostar . äter inge speciellt bra. har 37.6 i temp. har...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Sådärja!! Nu har vi bråkat jag och sonen. Han är 10 år och går på kalas rätt ofta. Många i klassen bjuder hela klassen,de flesta han...
Svar
4
· Visningar
1 302
Senast: Djurjouren
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag varit ute och försökt hitta vardagskläder åt barnen igen... Tyvärr visar det sig att Elin som nu är lite drygt fyra och drar...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 194
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp