Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn Är det Halloween denna helgen eller nästa? Här brukar det komma barn flera helger, verkar inte vara någon som vet när det ska vara. Ska...
Svar
7
· Visningar
874
Senast: Stisse
·
G
  • Låst
Övr. Barn Fler här som har GBS? Har ni ätit antibiotika? ska ni få/fick ni dropp med antibiotika under förlossningen? Är det farligt för barnet...
Svar
8
· Visningar
3 609
Senast: Grace*
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har nu 6 veckor kvar om bebis väljer att stanna tills bfdagen. Eller eg. bara 5 veckor och 6 dagar:angel: Och himmel så tungt det...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Har haft turen att ha ett väldigt firskt barn, men nu idagistarten verkar det vara slut på det. Efter dagis igår nickade han ihop i...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: TinyWiny
·
P
  • Låst
Övr. Barn Jag har aldrig tankt pa det som ett problem, men min 2arig dotters dagmamma papekade detta for mig, och nu ar jag fruktansvart orolig...
Svar
14
· Visningar
1 110
Senast: prallan
·
G
  • Låst
Övr. Barn några bra sidor m fakta?? någon som har haft det under sin graviditet?? gick allt bra?? födde ni normalt? tacksam för svar då jag just...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: vickis-pajala
·
  • Låst
Övr. Barn Här kommer en vagnmobil som jag sytt till kotten som komma skall i januari. Har snott modellen av en vagnmobil som redan finns, den...
Svar
0
· Visningar
1 300
Senast: giowanna
·
  • Låst
Övr. Barn Efter över ett dygns regelbundna sammandragningar/värkar i vecka 35+3 ringde jag till slut till förlossningen och frågade - är det på...
Svar
17
· Visningar
23 876
  • Låst
Övr. Barn Är det så att man själv tycker att man är tjock och ful när man är gravid? Jag tycker att jag hör så många gravida prata om hur...
Svar
14
· Visningar
9 522
Senast: Freyja_bus
·
  • Låst
Övr. Barn När är det ok att barnen sitter framåt vända i vagnen? Jag har en dotter på 5 månader som börjar bli för tung att bära runt på i babybil...
2
Svar
30
· Visningar
3 320
Senast: Lydia
·
I
  • Låst
Övr. Barn Min son är snart 5 månader nu och jag funderar på ifall om min mjölk inte håller han mätt så länge som den borde. Anledningen till den...
2
Svar
22
· Visningar
8 899
Senast: Basilika
·
U
  • Låst
Övr. Barn Är det fler än jag som reagerat på dessa ord? Under hela min uppväxt har jag fått lära mig att det heter matsäck. När jag gick i...
Svar
12
· Visningar
2 848
Senast: us_lover
·
  • Låst
Övr. Barn Har träffat en ny kille, sen 4 månader tillbaks. Har sen tidigare äktenskap 2 små barn. Till saken, hur introducerar man en ny man i...
Svar
9
· Visningar
1 023
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, som rubriken lyder. Vad fick ni för symptom när ni blev gravida? illamående, hungerkänsla? Mensverks känsla? Ont i brösten? Vad...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: Chivita
·
W
  • Låst
Övr. Barn Kul att veta... Och ni som är längre gångna eller redan har fött - vad slutade er vikt på innan förlossningen?
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: gwennie
·
  • Låst
Övr. Barn Vår son är 10 1/2 månad nu. När vi började med smakportioner och mat slukade han glatt allt och åt bra. Nu är han jättesvår på mat. Jag...
Svar
17
· Visningar
1 135
Senast: paradiset
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur vet man att ens barn är känslig för lactos? Sonen har ju alltid varit extremt kinkig med maten, men nu på slutet klagar han OFTA...
Svar
6
· Visningar
4 655
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Sitter här och funderar på hur och vad man ska äta när man ammar en bebis. Ska ju i alal fall försöka amma bebisen i magen, även om jag...
2
Svar
36
· Visningar
4 421
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Alltså, den här frågan är väldigt pinsam, men jag undrar väldigt mycket över en sak. :o Mina bröstvårtor är väldigt..."känsliga" och...
2
Svar
33
· Visningar
2 877
W
  • Låst
Övr. Barn Är gravid i vecka 21 och skulle vara jättetacksam om någon kunde berätta för mig om jag är helt galen eller inte... Innan jag blev...
Svar
9
· Visningar
1 583
Senast: Minnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp