hur hade ni råd med allt??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: hur hade ni råd med allt??

Följande köpte vi begagnat:
skötbord, emmaljunga duovagn, stallvagn, spjälsäng

Sedan fick vi massor av kläder redan innan, en massa nya kläder i present, sen en del kläder vi lånat av en kompis.

KÖpte bilstol ny, tyckte att det var en viktig sak som vi hellre kunde lägga lite mer pengar på.

Vi köpte det mesta lite då och då innan han föddes så det kändes inte så farligt. Tror dessutom inte det blev så mkt pengar av det... ena vagnen kostade 1200, andra vagnen kostade nån hundring, skötbordet 100, spjälsängen 150.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 944
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 587
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 348
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat