hur hade ni råd med allt??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: hur hade ni råd med allt??

Följande köpte vi begagnat:
skötbord, emmaljunga duovagn, stallvagn, spjälsäng

Sedan fick vi massor av kläder redan innan, en massa nya kläder i present, sen en del kläder vi lånat av en kompis.

KÖpte bilstol ny, tyckte att det var en viktig sak som vi hellre kunde lägga lite mer pengar på.

Vi köpte det mesta lite då och då innan han föddes så det kändes inte så farligt. Tror dessutom inte det blev så mkt pengar av det... ena vagnen kostade 1200, andra vagnen kostade nån hundring, skötbordet 100, spjälsängen 150.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 306
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 090
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 948
Senast: Ava22
·
  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 521
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp