Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Övr. Barn Kan någon hjälpa mig lite detta är skitjobbigt för mig: Den 23 september rök jag och min pojkvän ihop och bestämde oss för att inte...
Svar
14
· Visningar
1 630
Senast: Iglatjarn
·
  • Låst
Övr. Barn Kort fråga: "Det är dags att kontakta förlossningen när värkarna gör ont", står det överallt när man läser om förlossningen. Är det...
Svar
17
· Visningar
22 582
Senast: Gandalf
·
  • Låst
Övr. Barn Både i den tråden, i media och i min omgivning hör jag ofta det myntade begreppet "det var inte planerat". Jag tycker uttrycket är så...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Vaknade imorse och hade fött en dotter! I drömmen i alla fall...och den var så himla verklig. Fick krystvärkar och allt. På ultraljudet...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Lupin
·
R
  • Låst
Övr. Barn Är 37 år (har inga barn innan)och vi började "försöka" få barn vid senaste ägglossningen, skulle haft mens i torsdags testade med...
2
Svar
22
· Visningar
2 233
Senast: doris
·
  • Låst
Övr. Barn Hur gamla var era barn när ni slutatde nattamma dem? Och hur lång tid hade ni sen mellan sista och första målet mat?
Svar
10
· Visningar
2 059
Senast: Mustasukka
·
C
  • Låst
Övr. Barn Ett par bekanta fick barn nu för någon vecka sedan, dvs bara en vecka efter vår skrutt kom till världen :love: Nu undrade de (det...
Svar
16
· Visningar
1 113
Senast: oz_joj
·
N
  • Låst
Övr. Barn ja... finns det? Även fast min graviditet inte ens syns än så är det fruktansvärt obekvämt att ha åtsittande ridbyxor så jag får rida...
Svar
10
· Visningar
2 380
Senast: Naggur
·
C
  • Låst
Dop
Övr. Barn Vad ska man tänka på när man planerar dopet? Hur var erat dop? Några speciella tips? Idéer?
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Lite bakgrund: vi har använt napp till dottern som nu är 5 månader. En av anledningarna var att hon kräktes nåt kopiöst och det var...
Svar
5
· Visningar
2 425
W
  • Låst
Övr. Barn Vet någon vad det kan bero på att min syn har blivit såååååå mycket sämre efter förlossningen. Den är riktigt dålig faktiskt :cry: ...
Svar
3
· Visningar
2 199
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Missförstå inte inlägget. Jag känner mig som en usel människa!! För ett år sedan träffade jag min nuvarande sambo och är givetvis...
Svar
15
· Visningar
1 203
Senast: Pettsson
·
  • Låst
Övr. Barn Enligt en bekant ska taket för föräldrapenningen sänkas till den gamla nivån igen vid årsskiftet, är det någon som vet något om detta??
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Panzerkat
·
G
  • Låst
Övr. Barn är gravid i v28,har varit sjukskriven sen 28aug pga ljumskbråck och foglossningar.har lämnat in alla uppgifter tillförsäkringskassan,där...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: us_lover
·
  • Låst
Övr. Barn Jag förvånas över hur populärt det blivit i Sverige att ge klubba till ungarna i tid och otid. När mina var hos frisören så rev de fram...
Svar
11
· Visningar
1 977
Senast: gulan
·
3
  • Låst
Övr. Barn Hej hej!.. vet inte om det är lite tabu att lägga ut bilder på de små liven?.. är ganska ny här på detta forum men på "hästssidorna"...
2
Svar
34
· Visningar
3 368
Senast: Jippo
·
  • Låst
Övr. Barn Man kan ju inte läsa igenom alla böcker vare sig i bokhandeln eller på bokbussen (stannar 100 m härifrån! :love: ), så jag skulle gärna...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: giowanna
·
T
  • Låst
Övr. Barn Dottern, nu 9 månader, gillar att sitta med oss vid bordet att äta, så hon brukar få smaka på våran mat. Saltar aldrig på potatis och...
Svar
8
· Visningar
8 216
Senast: Welsh
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag känner mig så ensam... Han har sitt barn, de har sitt liv. Ett liv där allting nu återgått till det normala. Han tog sig ur krisen...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: Kakao
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag skall ha barn i mitten av december och funderar på en del saker: Jag har ännu inte en enda känning av foglossning/ont i ryggen...
Svar
13
· Visningar
1 332
Senast: Isis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp