Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn jag hade världens bästa svärföräldrar tyckte jag. Men när vår bebis kom så förändrades detta i ett slag. För mig har relationen inte...
2
Svar
24
· Visningar
5 494
  • Låst
Övr. Barn Mini går i sjuan nu. Två i klassen är utsedda att vara med i skolrådet. Denna gången har skolrådet möte kl 8 en dag då Minis klass...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 852
Senast: Snuffsan
·
  • Låst
Övr. Barn Numer är det ju så att barn i skolan ska ha IUP (Individuella utvecklingsplaner). Hur långt har era barns skolor kommit med det arbetet...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Gry
·
E
  • Låst
Övr. Barn Känner att jag vill skriva av mig lite... Mina älskade söner har inga farföräldrar. -De är inte döda, utan "bara"...
Svar
12
· Visningar
2 417
Senast: Kelda
·
  • Låst
Övr. Barn Kan någon svara mig på varför man i vissa länder packar in barnen i filtar? Alltså nu menar jag som små trånga paket. Hur funderat på...
Svar
17
· Visningar
2 939
Senast: mumrikan
·
C
  • Låst
Övr. Barn 7/10 föddes vår Neo :love: 52 cm, 4300 g. Förlossningen gick bra och vi var hemma igen dagen efter. Bild kommer när jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 697
Senast: whalan
·
  • Låst
Övr. Barn Brukar era barn ha ont i huvudet (utan att de är förkylda eller så)? Min dotter som är 7 år har ont i huvudet någon gång varje månad och...
Svar
18
· Visningar
2 836
Senast: Koli
·
P
  • Låst
Övr. Barn Delar du och din respektive samma åsikt när det gäller barnuppfostran eller har ni olika åsikter? Själv känner jag att vi inte alltid...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 162
  • Låst
Övr. Barn Någon här som går eller har gått på föräldragruppträffar? Vad pratar man om, diskuterar man i grupp eller lyssnar man mest på bm? Tycker...
Svar
11
· Visningar
1 759
Senast: Gandalf
·
U
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar om det är någon som kan hjälpa mig räkna. Jag brukar inte ha problem, men nu är det lite speciella omständigheter som ställer...
Svar
1
· Visningar
690
G
  • Låst
Övr. Barn någon som har haft det här? under en graviditet?? hur fungerade graviditeten för dej? födde du normalt el fick du kjesarsnitt?? tacksam...
Svar
2
· Visningar
1 761
Senast: gwennie
·
  • Låst
Övr. Barn Jag läste Ditt kompetenta barn i somras och håller nu på med Här är jag vem är du. Jag gillar verkligen de här idéerna om ett jämlikt...
2
Svar
29
· Visningar
2 354
Senast: Halvhalt
·
  • Låst
Övr. Barn Äta under graviditeten? Vad bör/skall man inte äta? /Tacksam för svar=)
Svar
4
· Visningar
722
Senast: Linduzz
·
  • Låst
Övr. Barn Ni måste hjälpa mig! Vill ni svara på tre korta frågor om era barn? Vi i skolan gör en undersökning om skripter... Och jag är...
Svar
9
· Visningar
867
Senast: Fossing
·
W
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar jag bli orolig.... Och barnmorskan också litegrann. Sedan barnet i magen har fixerat sig för ca 3 veckor sedan har det slutat...
Svar
19
· Visningar
3 916
O
  • Låst
Övr. Barn För några månader sedan fick anhöriga till oss ett sent missfall (v. 16 tror jag) fostret hade varit dött i några veckor innan det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 936
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och Stina var iväg på "kyrkis" i veckan som var. Stina var bland de yngsta barnen, men trivdes som fisken i vattnet, det var görskoj...
Svar
12
· Visningar
1 376
Senast: cirkus
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nu e jag förbannat trött och arg, vart anmäler man "barnmisshandel" i kommunen? Vilken avdelning är det? Om jag anmäler anonymt men...
Svar
12
· Visningar
1 197
Senast: Görel
·
L
  • Låst
Övr. Barn Yes nu är det så att jag fått en liten kusinbarn kille :love: :love: Vi har ingen större kontakt, de bor en bra bit härifrån osv...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: mino
·
  • Låst
Övr. Barn Sitter och tittar på Dr Phil och det handlar idag om barn som styr hemma helt och hållet. Riktiga extremfall:crazy: Är en 6 åring som...
2
Svar
38
· Visningar
3 344
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp