Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Titta på min son, en riktig tröttis... http://www.skrutten.nu/filmarkiv/axel.wmv Lite helgskoj såhär på söndagseftermiddagen...
Svar
3
· Visningar
994
  • Låst
Övr. Barn Vår lille gosse har, sen vi kom hem från bb, haft bra rutiner om nätterna. Han har vaknat ungefär var 3-4:e timme, ätit och sen somnat...
Svar
10
· Visningar
31 977
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Nu ska jag packa klart min väska inför imorgon, och sen ska jag försöka bli trött ;) Ville bara säga hejdå, och önska lycka till för dom...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 570
Senast: Bebben
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag ska antagligen börja passa 3 barn 2 på 8 månader och 1 på 3 1/2 år. och jag ska dit idag första gången. Hur mycket kan vara rimligt...
Svar
10
· Visningar
3 276
Senast: MaLiNsMaLiN
·
  • Låst
Övr. Barn Blev lite full i skratt idag när en bekant och jag diskuterade just Buke-barn. Hon hade läst en tråd om förlossning "hur ont gör det...
Svar
10
· Visningar
1 112
Senast: pemi
·
S
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag råd från erfarna Bukefalister! ;) När jag väntade mitt första barn så fick jag först en depression första två...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Petronilla
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jag tog dagen efter piller för en månad sen. Fick mens några timmar efter att jag tagit pillren (tar för givet att det var mens i alla...
Svar
7
· Visningar
2 972
Senast: jerseyko
·
  • Låst
Övr. Barn Ska till barnmorksna på måndag kl 11. Känns nervöst då jag ska träffa en ny bm då min andra hastigt flyttat. Dessutom har jag inte varit...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter har fram tills för några veckor sedan varit helt underbart snäll, glad och, tja, medgörlig. En liten solskensknubbig...
Svar
17
· Visningar
1 436
Senast: Jippo
·
  • Låst
Övr. Barn Vad finns det egentligen för kontaktskydd? Det finns ju petskydd, men det är liksom för lite till min kille på 4,5 år som drar i hela...
Svar
4
· Visningar
1 721
Senast: Enya
·
H
  • Låst
Övr. Barn Finns väl inga föräldrar som inte säger hur otroligt mycket de känner för sitt första barn, det är livsomvandlande förändrar ALLT och är...
Svar
15
· Visningar
1 272
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det? Jag hittar det ingenstans, tror det vore bra att ha. Har ni sett sockeplast någonstans det senaste året?
Svar
11
· Visningar
4 309
Senast: Gry
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag har precis läst ut boken, eller sträckläst kanske är ett bättre ord! För de som inte läst den, gör det! Handlar om pedofili och...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: bliss
·
  • Låst
Övr. Barn Hej jag skulle vilja ha tips och råd om var ni hittade sköna mamma underkläder.. hittar inget i stan här.. jag börjar bli tokig för...
Svar
12
· Visningar
2 022
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Håller till lite på ett annat forum, för barnfolk... där har jag av en slump stött på, vad jag är nästan helt säker på, en tjej i den...
Svar
3
· Visningar
982
  • Låst
Övr. Barn Okej, dum fråga nummer 13 (eller var det 130?)... :o :o :o Ibland har bönan några underliga yogaställningar som gör att magen...
Svar
7
· Visningar
1 849
  • Låst
Övr. Barn Hej. Vi har en dotter på 9 år som vill börja chatta. Finns det några seriösa sidor som man kan låte henne vara på? En sida utan massa...
Svar
19
· Visningar
1 834
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det fler föräldrar härinne som går/har gått COPE-utbildning? Jag har precis börjat min andra omgång och förundras än en gång över...
Svar
9
· Visningar
1 137
Senast: Texaz
·
  • Låst
Övr. Barn Hola, Läser aftonbladet och inser att jag är en av de som kommer att bli supertvåa om Reinfeldts ideér går igenom...
2
Svar
32
· Visningar
3 644
Senast: Kelda
·
G
  • Låst
Övr. Barn nu går jag in i min 6:e månad och tycker att bebisen rör sig inte så mkt som den gjorde innan,är detta normalt el ska jag kontakta...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp