Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Övr. Barn Har precis sett på "Älskling vi dödar barnen". Gubben och jag började prata på sonen som rör sig på tok för lite. Vi tvingar med honom...
Svar
11
· Visningar
1 149
Senast: Ramona
·
V
  • Låst
Övr. Barn Jaha... gravtestet visade pos. Det är blandade känslor. Vill jättegärna ge min son ett syskon,....men . Vi har så mycket inplanerat...
Svar
8
· Visningar
1 363
Senast: ameo
·
S
  • Låst
Övr. Barn På senare tid har jag allt mer börjat tänka på barn, jag är 30 år och gift så ur det avseendet är det rätt läge. Dock har min man en...
Svar
6
· Visningar
945
K
  • Låst
Övr. Barn En konstig fråga kanske från en som har tre barn som man får barnbidrag för, men hur mycket får man egentligen i barnbidrag för ett...
Svar
5
· Visningar
1 183
W
  • Låst
Övr. Barn Nu har hon kommit, det lilla underverket!!! :love: På tidig tisdag morgon så startade värkarna och 11.51 var hon ute! Hon var ju...
Svar
18
· Visningar
1 199
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Blev jag mamma till mitt (och gubbens) andra barn, en frisk och pigg flicka som ska heta Zelda. Allt gick bra, hon vägde 3910 g och är...
Svar
12
· Visningar
1 076
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Vi kommer att få en efterlängtad clinic den 17-18 februari med en topptränare. Inte min vanliga tränare men en som jag tycker rider...
2
Svar
23
· Visningar
2 183
Senast: älgen
·
  • Låst
Övr. Barn Tror jag för länge sedan skapade en tråd om detta, men nu har frågan aktualiserats igen :angel: Det äldsta barnet går i en...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 744
Senast: Ramona
·
T
  • Låst
Övr. Barn Ja är jag konstig? Här sitter jag nu i V23+3. Bönan sparkar och lever. Jag är trött och grinig. Hör om andra i byn som skall bli...
Svar
15
· Visningar
1 188
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Visste inte riktigt om jag skulle posta tråden här, på Hund eller Senior, men då jag mest är ute efter föräldrars syn på saken, valde...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: Yamaha
·
L
  • Låst
Övr. Barn Moss! För en som inte har egna barn, men dock använder sig av barnmatsburkar (så otroligt mycket billigare än att köpa tomma :( ) Hur...
Svar
2
· Visningar
1 312
Senast: Låtta
·
N
  • Låst
Övr. Barn förra torsdagen visade ett gravtest hemma att jag är gravid.. fick blödning på lördan... träffade läkaren på måndag... gravtest visar...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: CillaW
·
  • Låst
Övr. Barn Erfarenheter? Små barn alltså, 2,5 - 5 år ca. Jag har haft den här approchen; "Jag vet att du tycker det är skönt och...
Svar
2
· Visningar
2 054
Senast: Sholeh
·
  • Låst
Övr. Barn Den fick jag av min underbara son i går. - Mamma du är eastflickan!(elastaflickan) -Är mamma lika snygg? frågade jag. - Nä...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: us_lover
·
  • Låst
Övr. Barn Dessa pokemon och numera yogioh eller vad 17 det heter gör mig galen. Jag tycker inte att de har i skolan att göra för det blir tjafs...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: Javan
·
P
  • Låst
Övr. Barn Hur tänker ni när barn slår på sina föräldrar? Jag tänker mig då barn i förskoleåldern, är de trygga med föräldrarna eller är de...
Svar
7
· Visningar
12 752
I
  • Låst
Övr. Barn Kände att jag inte kan sitta inne med dessa suveräna sidor med mängder av tips och kul när man har idétorka eller uttråkade barn...
Svar
2
· Visningar
3 730
Senast: Irre-76
·
  • Låst
Övr. Barn Dottern fyller sex år i början av november, och för den närmaste släkten blir det vanlig födelsedagsmiddag på födelsedagen. Men hon vill...
Svar
18
· Visningar
5 815
Senast: Tuvalisan
·
G
  • Låst
Övr. Barn är det vanligt att få det när man är gravid??
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: No1
·
K
  • Låst
Övr. Barn Sedan jag satte in en kopparspiral har mina cykler blivit allt längre. Därför får jag numera andan i halsen varje månad och går och...
Svar
9
· Visningar
842
Senast: Magendy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp