Hur ser din bebis ut?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur ser din bebis ut?

*KL*

Jag försöker lägga ut bilder, så får vi se om det funkar...

En dag gammal. Sover på pappas bröst.
phpezwiql.jpg


3 månader. Go och glad som alltid.
phppdybrn.jpg


5½ månad. Sitter själv kortare stunder!
phpjftrqz.jpg
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Även Sara har blivit stora tjejen nu (ett år om en vecka) och har just lärt sig att gå:

061014013.jpg

061014025.jpg
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Skaffa ett konto på www.photobucket.com, lägg upp en bild där. Kopiera länken under "url" och gör ett inlägg här och klicka då på symbolen som ser ut som ett berg. Klistra in url-länken där så har du vips lagt upp ett foto här. Lätt som en plätt.
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Skumt... Jag ser bilden. :confused:

Bilden syns inte eftersom sidan den ligger på har gjort så man inte kan länka bilder utan måste gå direkt dit och kolla där. Så står det i alla fall på "skylten" som kommer upp istället för din bild.

Men jag tog adressen och skrev in direkt i adressraden
http://www.zoonen.com/res/user/77287/galleri/937931/hpim2466_orig_SE.jpg
och då kom bilden upp, och sen kom den upp även direkt i forumet (istället för den där skylten). Hm...
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Aha vad konstigt för jag brukar lägga ut bilder därifrån när jag ska visa dem på buke. Men tack iaf för hjälpen :)
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

DSC00113.jpg



Delar gärna med mig en bild.....
5dagar gammal och ca 2960g!
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Här kommer några bilder på min "lille" Theo. När han föddes den 22 juli vägde han 3175 g och var 49 lång. Nu väger han troligen ca 6500 g (ska vägas mm imorgon) och är närmare 60 cm lång.

2 dagar
a54are2.jpg


2 månader
b40cre2.jpg


3 månader (idag)
6faare2.jpg
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

"KL"

En liten bild på lillbebben som föddes 20/7-06 och alltså är tre månader nu :love: :love:

a.jpg
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Hmm, ser nu att bilderna är otroligt lika när de kom upp så nära varandra... :eek:

Kan ju bara förtydliga att bilden på min avatar är min dotter Hannah, ca tre månader gammal på kortet (taget sensommaren-04), och bilden i inlägget ovan är min son Max tre månader nu!
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

oj, blev visst dubbelt här........
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag ska adoptera en kattunge från ett jourhem. Bestämde mig för ett tag sedan för en liten kille.. Han är idag 9-10 v. Men i slutet...
Svar
16
· Visningar
3 448
Senast: Corax
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Luff
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 516
Senast: Milosari
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 222
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp