Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Jag kommer snart att falla ihop som en degklump och dö, jag är så jäkla trött. Är sjukskriven på halvtid pga av mina sömnproblem, med...
Svar
13
· Visningar
2 510
Senast: Jippo
·
G
  • Låst
Övr. Barn från 5-6:e graviditetsmånad och måste ligga och sitta ner mkt pga smärta el rek av läkaren hur klarar ni er???? jag håller på att bli...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: paradiset
·
K
  • Låst
Övr. Barn "Köp barn. Just nu från 1 kr på Tradera" Den här reklamen blir hur knäpp som helst ibland. :)
Svar
5
· Visningar
955
K
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni om kejsarsnitt? Nu menar jag naturligvis inte akuta situationer, eller där det helt enkelt krävs av diverse medicinska...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
21 615
Senast: Zoya
·
  • Låst
Övr. Barn Hur överlever man att ha många barn. Jag läste idag denna artikel om en barnfamiljs sömn...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: Gandalf
·
G
  • Låst
Övr. Barn är det farligt att färga håret när man är gravid?
Svar
6
· Visningar
935
Senast: CillaW
·
N
  • Låst
Övr. Barn Nu menar jag inte att man kan ramla av och så. Utan allt skumpande. Kan skumpandet och stötarne medföra att man får missfall? Jag är i...
2
Svar
25
· Visningar
6 607
Senast: McKikki
·
  • Låst
Övr. Barn När ni planerade att skaffa barn, hur lång tid efter att ni slutat med preventivmedel gick det innan ni blev gravida? Och berätta gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 323
Senast: nDian
·
  • Låst
Övr. Barn Sonen, 5 år, har nu på prick-test reagerat på häst, katt, hund och diverse gräs. Inte på björk, al, kvalster, gummi/latex, kanin. Vi har...
Svar
12
· Visningar
1 388
Senast: tgd
·
T
  • Låst
Övr. Barn Tänk att en ängel finns i min mage, det skulle ju inte gå på naturlig väg. Jag har en dotter och hon var en efterlängtad skatt efter...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 845
Senast: The Great White Shark
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hur gör ni för att få era bebisar att sova på rygg? Min son rullar över på mage och varje gång vi försöker vända tillbaka honom så...
2
Svar
35
· Visningar
4 189
  • Låst
Övr. Barn Vet inte om detta har diskuterats tidigare? Kanske redan finns en tråd? Har tänkt på det ett tag, många personer jag känner som har...
Svar
19
· Visningar
1 352
Senast: Girasol
·
N
  • Låst
Övr. Barn vad finns det för ekonomiska bidrag/stöd man kan få när man fått barn?
Svar
3
· Visningar
1 181
Senast: No1
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är det normalt att ett barn är som en sol jämt?? Ida har varit glad sen hon föddes, ja tom jag låg ju och skrattade under hennes...
Svar
7
· Visningar
879
  • Låst
Övr. Barn Våra barn ska skolas in på förskola nu i december. Vi går ner på 80% båda två (hemma med barnen en dag var) så de kommer att gå 3 dagar...
Svar
10
· Visningar
1 322
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Övr. Barn ... och snart finns en liten Minibebbe här :D Go bebben go :D :love:
Svar
15
· Visningar
1 912
Senast: Calazirya
·
N
  • Låst
Övr. Barn En enkel undran när lägger sig era barn och hu gammla är dom? Mina är 4år och 20 mån och dom lägger sig vid 19-19.30 tiden, och brukar...
Svar
14
· Visningar
2 275
Senast: Miss M
·
  • Låst
Övr. Barn Min flicka är nu 2,5 månader och sover från ca 23,00 till mellan 5 och 7 på morgonen. Min sambo tycker att jag ska väcka henne för att...
Svar
14
· Visningar
1 129
Senast: maiagull
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har rumphasare till barn när började dessa att gå? jag har läst någonstans att dessa barn oftast går lite senare än de som...
Svar
10
· Visningar
3 119
Senast: jea78
·
G
  • Låst
Övr. Barn Förlåt mig, tror jag skrivit om detta förut, men nu är jag igång igen! Hur nervös inför barnaverkstaden är det normalt att känna sig...
2
Svar
33
· Visningar
2 220
Senast: Garpen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp