Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

W
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon här inne som har samma konstiga värkar som jag? Konstigt nog kommer dessa bara på eftermiddagen och kvällen, på kvällen...
Svar
7
· Visningar
2 739
Senast: Krims
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hej alla! Jag fattar mig kort då jag kör pekfingervalsen: Min son, 6 veckor, kommer mest bara till ro på mitt bröst/axel. Vill inte...
Svar
6
· Visningar
1 485
D
  • Låst
Övr. Barn Hej tänkte höra om någon vet om det är farlig att bada bubbelpool när man är gravid. jag är i v 16. JÄTTE tacksam för svar:rofl:
Svar
10
· Visningar
3 521
Senast: nordsvensk72
·
  • Låst
Övr. Barn Hur kan en bebis som inte ens fyllt ett år vara så attans snabb?! Jenny-som vände ryggen till i knappt 10 sekunder...
Svar
8
· Visningar
1 377
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn Fem personer, oberoende av varandra och som följt min graviditet från dag 1, har på mindre än en vecka spontant sagt åt mig att "OJ vad...
Svar
10
· Visningar
11 591
Senast: Rotterö
·
  • Låst
Övr. Barn för andr agången... eller ja, det var nästan två veckor sedan men jag har inte orkat surfa så mycket :smirk: Den 6/9 kl. 18.05 blev...
2
Svar
25
· Visningar
2 163
Senast: Welsh
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag vill ha lite tips & råd vad man ska tänka på när man vill bli gravid. Jag & min man vill ha barn nu & vill förbereda kroppen...
Svar
10
· Visningar
966
Senast: hemligt
·
M
  • Låst
Övr. Barn Ibland har jag verkligen stunder då jag tvivlar på mig själv.. skitkul.. Jag är så inihelvete förbannad på dig din skitstövel! hur...
Svar
1
· Visningar
977
M
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har några erfarenheter med denna vagnen? Jag tycker den verkar väldigt bra. Skulle vilja veta lite fördelar och...
Svar
11
· Visningar
4 080
Senast: prinsus_
·
  • Låst
Övr. Barn Min systerdotter, 11 år, vill registrera ett användarnamn på Lunarstorm. Systeryster ringde mig nyss och frågade om jag visste något om...
Svar
6
· Visningar
3 243
Senast: pluttis_plutt
·
  • Låst
Övr. Barn Någon här som haft mens fast att ni varit gravida? Hela graviditeten? Mycket eller mindre mens? Mensvärkar? Hade knappt nån mens denna...
2
Svar
21
· Visningar
9 631
Senast: Ireland
·
H
  • Låst
Övr. Barn jobbar med barn mellan 3 - 5 år. Nu på torsdag är de fallet för mig att leda gympan för dom. har lite små ideer men vill gära höra vad...
Svar
5
· Visningar
17 124
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Med lite drygt åtta veckor kvar till BF fick jag för någon natt sedan en otroligt stark känsla "jag måste börja läsa på om...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: corona
·
J
  • Låst
Övr. Barn Med regnbyxor med hängslen, sjuåringen kom hem och beklagade sig över sina? Kan det spela någon roll när de är så små?
Svar
13
· Visningar
1 396
Senast: Marvelon
·
  • Låst
Övr. Barn När en pappa väljer ett av sina barn. :( Han vill inte träffa yngsta sonen, för det är "jobbigt". Äldsta sonen ser han några timmar...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: PÄMMI
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag funderar. Styvsonens mamma har varit anmäld till soc två gånger förut eftersom hon brister i förmågan om att ta hand om barnen...
Svar
1
· Visningar
1 263
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Vår dotter är nu 2,5 månad och börjar så smått utforska världen. :love: Hon sitter gärna i babysittern och tittar och "pratar" högljutt...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: maiagull
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur mkt har ni ökat i vikt och i vilken månad är ni? jag är snart i6:e månaden och har ökat 3,5kg
Svar
16
· Visningar
1 455
  • Låst
Övr. Barn Jag är sugen på att gå på museum men vi kommer aldrig iväg någonstans om vi inte har barnen med oss. :rofl: (De är här varannan helg)...
Svar
9
· Visningar
1 151
Senast: stinamina
·
  • Låst
Övr. Barn Kände de första sparkarna i dag....:D satt på min Sambos kontor när jag kände tre "hjärtslag" i magen, tryckte tillbaka och fick ett...
Svar
7
· Visningar
1 200
Senast: jea78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp