Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Det handlar om dagis och jag ska ge lite bakgrundsfakta först. Mina barn går mellan 08.00-13.00 varje dag utan onsdagar då de går...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn :( cry, Vi är, sedan i sommar kontaktfamilj till två tjejer (systrar) som bor hos oss ca 2-3 dagar i veckan + var 3.e helg , och...
Svar
6
· Visningar
1 225
Senast: Litenvit
·
J
  • Låst
Övr. Barn jag längtar så mycket efter ett till barn...vet inte vad jag ska ta mig till är verkligen i valet och kvalet. dottern är snart 1 år och...
Svar
9
· Visningar
854
  • Låst
Övr. Barn Jag skulle försöka beskriva för min söta sambo hur sammandragningar känns.. men lyckades inget vidare. Någon som har en bra liknelse...
Svar
11
· Visningar
11 632
Senast: Lydia
·
K
  • Låst
Övr. Barn Vid vilken ålder skulle ni vilja, om ni fick bestämma helt och hållet, sätta era barn på dagis? Läste någonstans att en barnpsykolog...
2
Svar
33
· Visningar
1 980
Senast: mino
·
G
  • Låst
Övr. Barn Känns som jag sprutar fram nya trådar här varje dag - märks det att jag har en viss oro inför att gå in i barnverkstaden...? :p Att...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 173
Senast: Sunshine
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hur länge inpå förlossningen jobbade ni? Åkte ni direkt från jobbet till BB (bildligt talat), eller var ni lediga sista veckan/månaden...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 854
Senast: Moffsan
·
  • Låst
Övr. Barn :cry: :cry: Jag har en dotter som är 2 1/2 år som kan vara rätt tuff /elak av sig . jag bor i ett område där det finns några barn som...
2
Svar
25
· Visningar
1 955
Senast: Sjalen
·
M
  • Låst
Övr. Barn Tänkte höra med er här om ni har några bra tips ang vagnar.. Jag har bestämt mig för att köpa en Emmaljunga MEN modellen är inte riktigt...
Svar
13
· Visningar
1 323
Senast: Enya
·
W
  • Låst
Övr. Barn Kan ni som har varit med om detta med att föda barn ge er beskriving av känslan när ni känner att NU är det dags? Någon speciell känsla...
Svar
3
· Visningar
965
S
  • Låst
Övr. Barn gör detta test: http://www.sexratio.com/test.php jag ska enligt testet ha 70 % chans att få en son och 30 % att få en dotter:D:D...
2
Svar
30
· Visningar
5 636
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som har gjort det? För/nackdelar. Var du och blivande pappan överens? osv allt ni kan komma på! Fick bara en känsla...
Svar
13
· Visningar
1 324
Senast: Kakao
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har nästan bara köpt/fått begagnade kläder åt barnen men hur är det egentligen med skor? Vi har hittills köpt nya skor åt barnen då...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Igår fick ett grannpar sitt tredje barn. Hon hann aldrig till sjukhuset, hennes sambo förlöste henne på hallgolvet medan de båda äldre...
Svar
16
· Visningar
2 319
H
  • Låst
Övr. Barn jag vet att den hä frågan kanske inte riktigt hör hemma här men den hör inte hemma någon annan stans heller. Men till saken. Jag och...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 138
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Barn Hur märker man om ett barn är mjölkintolerant?? Mitt barnbarn har haft problem med sin mage sedan länge tillbaka, löst, slemmigt och...
Svar
10
· Visningar
1 162
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn om ni gick på möte med de pedagoger som har hand om ert/a barn under dagen? Vad är viktigt att ta upp? Vi jobbar ju efter...
Svar
13
· Visningar
1 045
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn När min dotter bli 7 månader (hon är 4 nu) ska jag börja jobba 2 dagar i veckan. Måste tills dess ha dratt ner på amningen. Har varken...
Svar
16
· Visningar
1 696
Senast: Kickis
·
  • Låst
Övr. Barn ...för tre av ettåringarna hade bajsat löst över hela ryggen :crazy: Det var bara att ta av allt, och in i duschen :crazy: vilka...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Gandalf
·
  • Låst
Övr. Barn måste fråga... hur ont gör det egentligen å föda barn? har sätt många program på tv.. och alla skriker ju lika mycke.. men ändå säger...
2
Svar
26
· Visningar
2 135
Senast: sucka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp