Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
dop
Övr. Barn Kan man bjuda bara vissa eller måste man ta med "hela" släkten. kan man bjuda bara vissa av sina bekanta (de man pratar med ofta eller...
2
Svar
27
· Visningar
2 202
  • Låst
Övr. Barn (Osäker på stavningen )Kan man ta det när man ammar??
Svar
1
· Visningar
760
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Jag läser väldigt sällan Expressen men satt i dag o kollade. http://www.expressen.se/index.jsp?a=631610 Varför gör man så här mot...
Svar
18
· Visningar
1 330
Senast: Stisse
·
  • Låst
Övr. Barn alt. syskon/brorsban etc. Enda kravet är att det ska vara utomhus;) Här kommer min systerdotter:
Svar
16
· Visningar
1 311
Senast: heineken
·
B
  • Låst
Övr. Barn Sonen älskar att tugga på en brödbit till lunch och middag (givetvis utöver riktig mat). Han är bara 9månader och ska således inte äta...
Svar
9
· Visningar
1 206
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, hur stor är risken egentligen? Jag trodde jag skulle vara hyfsat säker men sen så visar det sig att det finns flera tvillingpar på...
Svar
16
· Visningar
2 021
M
  • Låst
Övr. Barn Jag skulle gärna vilja veta lite fördelar samt nackdelar med denna vagnen av årsmodell 2006. En emmaljunga duo Edge combi. Jag...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Bebben
·
  • Låst
Nej
Övr. Barn Jag försöker uppfostra min tio månaders dotter så att hon får prova det mesta, men hur mycket jag än plockar undan det som är farligt så...
2
Svar
27
· Visningar
2 159
Senast: Stinaelin
·
  • Låst
Övr. Barn misslyckades tyvärr :cry: Hur orkar man fortsätta på den här tunga resan, hur klarar man nederlag efter nederlag utan att veta om...
2
Svar
27
· Visningar
2 539
Senast: solbacka1
·
  • Låst
Övr. Barn fick reda på att eleverna skulle få hem ett månadsschema i "början av september" istället för veckobreven dom fick i förskoleklassen...
Svar
10
· Visningar
1 144
Senast: Yamaha
·
K
  • Låst
Övr. Barn jag blir bara tjockare och tjockare:):) men de e värt vartända kilo..tiden går fort så snart e du här.
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Henchen
·
P
  • Låst
Övr. Barn När har era barn fått flytta över från erat sovrum till eget rum på natten? Jag har en pojk på snart 15 månader. Visserligen trivs...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 087
Senast: Stisse
·
J
  • Låst
Övr. Barn Vad ska man skicka med för kläder till utedagarna i skolan, så de håller sig någorlunda torra och rena?
Svar
2
· Visningar
734
  • Låst
Övr. Barn Någon gång i framtiden är det tänkt att jag ska skaffa barn, något som jag är fruktansvärt sugen på redan nu men det får vänta...
Svar
7
· Visningar
1 182
Senast: Petronilla
·
  • Låst
Övr. Barn I alla föräldratidningar tycker jag man läser om mammor som skäms över att de inte kunnat/velat amma och hur insändare vill att man...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 093
Senast: oz_joj
·
K
  • Låst
Övr. Barn Varför väljer man att stava sitt barns namn på det mest ologiska sätt man kan komma på? Jag har sett massa konsiga varianter på flera...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 648
Senast: Russinet
·
  • Låst
Övr. Barn Om du skulle höra namnet Dominic, hur skulle du då stava det? Och skulle du tro att det är tjej eller kille? Ska bli kul att se...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: us_lover
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hej hej jag undrar om det finns någon här som har erfarenhet av innåt roterade fötter på sina barn eller på sig själv . Egentligen...
Svar
10
· Visningar
5 289
Senast: Miss M
·
T
  • Låst
Övr. Barn Eller bärryggsäck kanske.. vet inte vad de heter... Men de där "ryggsäckarna" man kan ha barnen i, inte de små bärselarna man kan ha...
2
Svar
25
· Visningar
2 079
Senast: Sony
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har lagt in några nya bilder på barnen! Hittade även en bild som är tagen natten innan vi åkte in för igångsättning. Tycker ni att...
Svar
8
· Visningar
986

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp