Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Övr. Barn Vill bara ha er åsikt i denna fråga. Igår var jag på ridskolan och skulle rida privatlektion. När jag gjorde iordning min häst, hade...
Svar
8
· Visningar
1 127
  • Låst
Övr. Barn Ja det undrar jag. Kan barn runt 4-5 år ljuga medvetet? Och om barn inte ljuger, vad kallar man det de säger då, sånt som de säger som...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 083
Senast: Litenvit
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Kan inte ni som är gravida visa upp era vackra magar?! Själv får jag vänta ett tag på bebis, men jag tycker att det är så otroligt...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Freyja_bus
·
  • Låst
Övr. Barn Är nu i vecka 19+4 och är konstant illamående (precis som med Tom). Kan inte gå ut och äta för att det luktar illa, vill inte äta något...
Svar
4
· Visningar
1 787
Senast: Arabizar
·
W
  • Låst
Övr. Barn Ganska privat fråga men den som vill får gärna svara.... Vad fick du ut i månaden under din föräldraledighet? Fick du några andra...
Svar
8
· Visningar
878
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn Fas 1. Orolig för att inte kunna bli gravid. Fas 2. Orolig för att få missfall. Fas 3. Orolig för att det inte skulle vara något i...
Svar
16
· Visningar
1 331
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn .. på barnkläder... Jag har stora problem med hur jag ska hålla iordning på mina flickors kläder. Jag har en dotter Amanda på 3 år...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn :rofl: :rofl: :rofl: Blev så full i skratt när vi åkte in till min farmor & farfar förut idag för att äta middag... Våran dotter som...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: FridaJ
·
D
  • Låst
Övr. Barn ..ni som är som jag (=en smula överviktiga :angel: ) när började era gravidmagar synas - så att ni själva såg skillnad med/utan kläder...
Svar
12
· Visningar
3 654
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Plötsligt, efter 12 veckor som mamma, så slog det mig att puckot (dvs jag) inte har skrivit upp något om barnen. Som första leendet tex...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: Timsetim
·
N
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag behöver hjälp! Jag har ett enormt problem. För att börja från början….. Jag och min man har ett barn, nu fyra år. För ca 6...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: Garpen
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Vi bor nära en rätt trafikerad väg och har funderat på att sätta upp en skylt vid vägen, något om lekande barn och djur. Men vad ska man...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Yahoo
·
K
  • Låst
Övr. Barn Läste nyss nåt kanon.... En mamma har blivit dömd att betala 40000 kr i vite + pappans rättegångskostnader på 8000kr.... för att hon...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 748
Senast: Mia_R
·
G
  • Låst
Övr. Barn att arb givare anställer gravida kvinnor eller "väljer" dom bort oss?? jag blev erbjuden ett djurskötarjobb och var ärlig å berättade...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Dottern är en väldigt vaken typ. Vissa dagar sover hon bara en timme på förmiddagen och en timme på eftermiddagen. Och numera går...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 346
Senast: mino
·
  • Låst
Övr. Barn Min minsta fyller 6 år i dag och vi har velat fram o tillbaka vad hon skulle få i present, jag är lite allergisk mot alla dockor...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn sin son, i och för sig så hade han hållit på och tjafsat ett tag, men så såg jaghenne ge smällande slag,barnet som är 2 år, han grinade...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 296
  • Låst
Övr. Barn Linus snart fyra år tittade på tv igårkväll ihop med pappsen. Programmet som visades handlade om kameler. Helt plötsligt utbrister linus...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn En kompis till mig har en son på 6år som han inte fått se alls på ett år ca. :( Sonen har inte heller fått ringa till pappan som han...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: YorkWann
·
J
  • Låst
Övr. Barn Hej tänkte höra hur tidigt ni här har haft mellan era barn?? jag har en son på 6 månader å är gravid i gen... Tänkte höra om det är...
Svar
11
· Visningar
1 426
Senast: Mysaan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp