Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lupin skrev:Får jag fråga varför ni flyttade in bebisen i eget rum redan vid två månaders ålder? Varför jag undrar är för att våran påg är drygt 2½ månad och sover hela nätterna och jag har börjat tänka i de banorna, men det känns inte riktigt hundra ännu. Han sover i sin spjälsäng nära vår säng (han valde själv att få sova ensam när han var 8 dagar gammal!) och jag är otroligt lättväckt. Å andra sidan är jag nog inte helt redo... Men tankarna finns där som sagt!
mimmipigg skrev:Innan nitton ska inga ungar ens bo kvar hemma speciellt inte pojkarna!
PytteLiten skrev:Ja, jo de e väl det där med allt man läser och hör. Då känns det bra att kolla lite med omvärlden...
Han sover visserligen i sin egna spjälsäng fast då i vårt sovrum och eftersom han sover som en stock 12-14 timmar så är man ju lite rädd att förstöra det om han skulle flytta till eget rum. Jag vet att han kan vakna till lite och liksom "kolla" oss om vi sover för att sen somna om.
Så det är inte det att jag vill "bli av" med honom ur rummet. Tvärtom!
Men med första älsklingen så blir man ju lite osäker ibland...
Olius skrev:4år!! Herregud vad jobbigt!!
Vår dotter sover i sitt eget rum sedan hon var ungefär 2 veckor gammal. Men jag är medveten om att det är väldigt ovanligt.
Olius skrev:4år!! Herregud vad jobbigt!!
Vår dotter sover i sitt eget rum sedan hon var ungefär 2 veckor gammal. Men jag är medveten om att det är väldigt ovanligt.