Barn & dela rum

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Voeux
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 847
Vi planerade för att barnen skulle sova tillsammans i ett rum på övervåningen där vårt sovrum låg, när vi byggde övervåningen. Det tog mindre än ett halvår så flyttade det äldsta barnet (5 år) tillbaka till sitt gamla sovrum på nedervåningen för han kunde inte somna när lillasyster (1,5 år) låg i samma rum och lät.

Så man kan planera, men det blir sällan som man planerar. Jag är ändå nöjd med övervåningen blev med två sovrum.

Liknande trådar

Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 722
Senast: Seaside
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 995
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Bison
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka