Vi lär märka! Men nu köper vi en ny så det kommer nog inte bli några större problem att sälja den dagen det är dags.
Vi bor på cykelavstånd från några bad, bondgård och slott. Eller gångavstånd för vuxen 20-30 min. Tar nog ca 40 min att promenera in till centrum och kanske någon kvart att cykla. Så jag ser nog framför mig att gång eller cykel kommer vara primärt transportmedel inom kommunen. Sen blir ju barnen större och kommer kunna cykla själva. Men kanske inte alltid. Tänker att det är ett mysigt sätt att sticka ner till badet för ett kvällsdopp? Barnen i varsin morgonrock i cykelvagnen. Även som kanske 4 och 5 år. Men, vi får se!
Precis sånt här! Vi cyklar mycket och även lite längre cykelturer och det blir definitivt ett glapp när barnen inte orkar cykla själva så långt om man inte har cykelvagn eller cykelsits.
Ett tips när de lärt sig cykla men inte orkar så långt är att ha med spännband och så kan man spänna fast cykeln på taket på cykelvagnen när barnet inte orkar cykla längre. Funkar fint om man har en cykel med lägre vikt