Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som vet var man kan få fatt i snygga, roliga överkast till barn? Nu är det så att grabben på 4 år har fått en stoor säng på...
Svar
7
· Visningar
8 476
  • Låst
Övr. Barn Har en lillebror på 6,5 snart 7 år som precis börjat 1a klass. Han har väl en del kompisar att leka med och så så han är inte ensam. Men...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Mellersta dottern går ju på ridskola på fredagar.... hon har gått i knattegrupp. De har fått ny ridlärare som gjort om grupperna efter...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: escodobe
·
  • Låst
Övr. Barn Alltså, jag måste bara få fråga, är jag den enda i världen som har försatt min dotter i situationer då hon varit nära att skada sig...
Svar
13
· Visningar
2 060
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn I måndags fick jag en blödning och vi åkte in på kvällen. Där konstaterade läkaren att fostret var dött :cry: . Det hade dött i vecka 11...
2
Svar
26
· Visningar
2 172
N
  • Låst
Övr. Barn Skriver anonymt... Jag funderar lite på om jag kanske kan vara gravid... ska göra ett test, men vill ändå höra vad ni tror o ventilera...
Svar
3
· Visningar
866
  • Låst
Övr. Barn på det nya schemat så står det att klassen har "Rikskola" på tisdagar... termen fanns med i första "välkomstbrevet" som kom hem i början...
Svar
11
· Visningar
1 322
  • Låst
Övr. Barn tanken slog mig att jag inte vet ett skvatt om barn och alla dess utgifter och inkomster! sambon och jag har börjat diskutera hela...
Svar
18
· Visningar
1 118
G
  • Låst
Övr. Barn Blir man verkligen så här självcentrerad när man får barn, att man tycker att det är "jag" som gör allt? "Jag är gravid..." "På BB...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 281
Senast: golit
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vad köper man till en fyraåring? Vad tycker de är kul i den åldern? Hon gillar hästar, tror jag...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Tranan
·
G
  • Låst
Övr. Barn har antagligen fått ett bråck i ljumsken.är gravid i 5:e månaden och är väldigt orolig på hur detta påverkar en normalförlossning då...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Min syster är nu på väg till BB. Hon har haft värkar sedan tre i natt men nu har de blivit kraftigare. Det var lite blandat hur många...
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: Coop
·
G
  • Låst
Övr. Barn Har ni tips på böcker som kan vara bra att ha och läsa under graviditeten? "Ett barn blir till" känns som en klassiker som man vill ha...
Svar
14
· Visningar
1 031
Senast: Garpen
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har ju inga egna barn men min kollegor delar gärna med sig och jag har ju förstått att det här med att vara Dagisfröken/dagmamma kan...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: zask
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag tror att jag är gravid igen!!! Nu är det ju så att jag har velat ha en liten till men så nu när jag misstänker att jag väntar en så...
Svar
8
· Visningar
994
K
  • Låst
Övr. Barn Det känns konstigt och obehagligt i magen, förmodligen livmodern. :cry: Jag kan nästan känna skrapandet inne i mig, och obehaget som...
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: Kakao
·
G
  • Låst
Övr. Barn någon som har varit me om samma sak?? jag är gravdi i 5:e månaden och har en svullnad på vänster sida överblygbenet,som en...
Svar
5
· Visningar
3 561
Senast: gwennie
·
W
  • Låst
Övr. Barn Är det godkänt att jag som mamma är hemma måndag - fredag medans pappa jobbar och pappa tar ut pappadagar lördag och söndag när han...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Warmia
·
W
  • Låst
Övr. Barn Vad rekommenderar ni att man har med sig för kläder till bb om man är beräknad till i början av oktober? Jacka, tjockare tröja ??? Det...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: Stinaelin
·
  • Låst
Övr. Barn finns det någon åldersdefinition? inser att Emma nästan skulle kunna räknas som sladdbarn eftersom det är 5,5 år mellan henne och...
Svar
10
· Visningar
3 556

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp