kommer du få en dotter eller son?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: kommer du få en dotter eller son?

son 45 %, dotter 55%
spelar nog inte så stor roll tror ja :smirk:
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

hehe... låter riktigt rosenskimrande det där ;)
varför ska du göra kejsarsnitt?
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

Jag bryr mig inte ett dugg om vilket kön det bli, bara knodden är frisk och nöjd. :love:
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

90% tjej och 10 % kille :D

Kanske ska tillägga att jag inte bryr mig alls om vilket kön mitt/mina barn får, om jag ens får några :p
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

80% Flicka och 20% pojke

Man kan ju hoppas att det stämmer (sure) ;)

/Ickiz som springer iväg och köper en shetlandsponny åt sin blivande ryttarstjärna!
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

Bland annat pga mina psykiska problem som blivit kraftigt förvärrade under graviditeten. Läkaren tyckte dessutom att det är bra om bebis kommer ut lite tidigare, så att jag kan börja medicineras igen. Och slippa riskera att gå över 2 veckor.

Nu bara längtar jag. Efter min bebis, efter min egna kropp och mitt egna (Även om det är sjukt annars också) psyke.
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

Smyger in en fråga till Bebben.
Du skrev att du medivcinerade innan. Får man fråga vad?
Jag gjorde nämligen också det men har också slutat då jag fick helt skiljda besked från psyk och från MVC.

För övrigt visar tester 55% pojke och 45% flicka. UL visar en pojke och det är vad jag själv trott hela tiden.
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

OM jag mot all förmodan skulle skaffa fler barn än de tre jag har, så är chansen att jag får en pojke till 55% och chansen att det blir en tredje dotter = 45%
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

Har bland annat ätit Lamictal och Litium, samt sömntabletter och lugnande i perioder. Nu vet vi inte riktigt vad jag ska börja med för medicin, för ingen av dom två vi provat innan har fungerat ordentligt tyvärr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: trazel
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 209
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 700
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 571
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp