Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Övr. Barn Visst är det härligt att vänta sitt första barn... Men hur ska man stå ut? Är nu i ca vecka 12och ärredan sjuk skriven en kortare...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: Theci
·
P
  • Låst
Övr. Barn :eek: Min son som blir 5 nu, slutar aldrig att prata. Om man avslutar nagot, hittar han pa nagot annat, helt "onodiga" saker, bara for...
Svar
18
· Visningar
7 500
Senast: TinyWiny
·
U
  • Låst
Övr. Barn ...men hur fort kan man gå fram egentligen? "En tesked första dagen, två teskedar andra" sa min BVC-sköterska men sen då? Jag vill gärna...
2
Svar
28
· Visningar
2 371
Senast: mumrikan
·
  • Låst
Övr. Barn Nu pratar jag inte om de barn som gått på tex babysim. Vi har i bekantskapskreten fått en diskussion angående barn o lära dem att...
2
Svar
22
· Visningar
3 528
Senast: us_lover
·
  • Låst
Övr. Barn I förra veckan sa Stina (nu åtta och en halv månad) sitt första ord!:bow: :banana: :D *stolt* I och för sig inte klockrent, men att...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn jag vet att man inte ska jämföra !....eller? jag väntar mitt andra barn och inget är likt mot första . jo en sak ..magen växer. När...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn :cry: :cry: :cry: . I dag födde en till mig närstående person fram en son som dog!!:cry: :cry: Jag bara gråter och gråter, ,kan inte...
Svar
14
· Visningar
1 231
Senast: wtf
·
E
  • Låst
Övr. Barn Hej! Här är min (lilla) mage. Kan ni gissa vilken vecka jag är i? När började era magar synas? Gissa på :D
2
Svar
31
· Visningar
2 882
Senast: wtf
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har ett par vänner som är 30+, de har stadigt förhållande sedan många år, stadig och god ekonomi och ett "väl etablerat liv" - men...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 137
Senast: Inte_Ung
·
H
  • Låst
Övr. Barn När är chansen störst/risken störst att man blir gravid om mensen kommer varje månad runt månadsskiftet? Blir inte klok på informationen...
Svar
7
· Visningar
1 230
Senast: Havremoppen
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag har upptäckt ärr på min tonårsdotters armar och har även hittat en kniv gömd i hennes säng. Hon går alltid runt i långarmat även om...
2
Svar
25
· Visningar
4 564
Senast: emindy
·
T
  • Låst
Övr. Barn Till barn och till mig som ammar. Kan man äta vanliga "piller", såg att det även fanns tuggummi nu, verkar ju bra! Men vi ska åka...
Svar
0
· Visningar
1 415
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Efter två år av utredning (som enligt mig borde ta max ½ år) så har min pojke fått diagnos dyslexi. Den här utredningen är på...
2
Svar
34
· Visningar
2 361
Senast: gulan
·
G
  • Låst
Övr. Barn tills vilken vecka kan man göra abort.alltså om man hittar ngt fel på fostret??
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Glada bukemänniskor, nu behöver jag er hjälp igen. Vi bor trångt, riktigt trångt. Och eftersom jag vill inte ha bebisen i sängen på...
Svar
14
· Visningar
7 655
Senast: Jippo
·
K
  • Låst
Övr. Barn Det finns saker som aldrig får yppas, men som jag är övertygad att de måste hända NÅGON gång. Tänk om man får barn och upptäcker att...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: escodobe
·
  • Låst
Övr. Barn Jag hade bf i måndags och håller på att vänta ihjäl mig på att få åka på BB. Jag är trött, grinig och har dyngtråkigt. Jag tvättar...
2
Svar
35
· Visningar
2 051
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid efter att man blivit gravid visar det sig på ett gravtest? Direkt eller?
Svar
3
· Visningar
652
Senast: Ireland
·
S
  • Låst
Övr. Barn Min systerson rasist? Min syster och hennes familj var hos mig en stund efter att den äldsta dottern spelat handboll i Partille Cup...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Tajger
·
G
  • Låst
Övr. Barn ... bara för att jag själv inte vill ha barn? Satt och diskuterade detta på min svägerskas möhippa, då det kom fram att hennes...
2
Svar
26
· Visningar
1 868
Senast: The Great White Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp