Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Blir man hemskickad efter bara några timmar efter förlossningen ?Jag kommer föda på ak i uppsala eller på ks i stockholm .Jag har ingen...
Svar
19
· Visningar
1 190
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Sonen var på Sunne vattenpark igår och var helt till sig. Det hade varit jättebra,fint och rent,inga köer och god mat.Det verkar kul...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Coop
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hinner inte just nu att berätta min historia kring en GBS infektion jag fick när min dotter låg i livmodern och hon också fick det då...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: FridaJ
·
  • Låst
Övr. Barn Usch, nu är jäkligt upprörd... på något som jag egentligen inte har hundra koll på... :crazy: Eftersom min sambo och jag inte är...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
19 083
Senast: Kat
·
  • Låst
Övr. Barn Hur gör man bebisar mer självständiga? Kan man göra bebisar mer självständiga? Mina barn är väldigt olika. Hugo kan ligga och titta...
Svar
9
· Visningar
971
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn man läser ju överallt att bebisar absolut inte ska sova på magen för att undvika PSD men är det någon som vet vad exakt det är som gör...
2
Svar
34
· Visningar
11 228
Senast: Lambi
·
  • Låst
Övr. Barn Så här såg det ut förra sommaren när mina två badade!!:love: Undrar hur det ser ut i år! Har era barn badat ännu?
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Tjuvlyssnade på ett samtal mellan några barn i 5årsåldern :D - Jo, sammanslag har vuxna människor när de älskar varandra väldigt...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: LillaMy84
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni haft det när ni varit gravida? Jag blir galen i apelsiner när jag är gravid eller har blivit varje gång.När jag väntade första...
Svar
15
· Visningar
1 115
Senast: Nightchild
·
  • Låst
Övr. Barn När min lilla 3½ åriga docka plötsligt säger - Mamma, du är vacker! Och såklart :rofl: full i skratt när man samtidigt råkar titta sig...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Irre-76
·
  • Låst
Övr. Barn idag km bekräftelsen på förskoleplatsansökan som sambon ansökte om och jag står som medsökande på..... för det första kom bekräftelsen...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: viljan
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vi har ju varit hemskt oroliga för hur det skulle gå för sonen att sluta med nappen då den har varit väldigt viktig för honom när han...
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn De här garantidagarna på hela 60kr om dan som man lever så flådigt på...:cool: Kan man ta ut de på bägge barna samtidigt/samma dag? Jag...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: TinyWiny
·
M
  • Låst
Övr. Barn Deras kreativitet är nåt alldeles extra när dom får vara för sig själva en stund :angel:
2
Svar
28
· Visningar
1 954
Senast: Irre-76
·
  • Låst
Övr. Barn Ge mig nu alla gamla och nya skrönor om tecken under graviditeten som tyder på om det är en kille eller tjej där inne i magen… En...
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som redan har sådana. Vad ska vi tänka på när vi ska köpa en sån? Vad ångrar ni att ni inte satsade på och vad är onödigt. Tips...
2
Svar
20
· Visningar
5 168
Senast: ulda
·
F
  • Låst
Övr. Barn Äntligen! :love: Efter att ha gått över tiden 10 dagar startade värkarna på morgonen vid 07,00. (jag fattade knappt vad det var.. ;)...
2
Svar
29
· Visningar
2 273
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har ett problem som jag inte vet hur jag ska hantera. För att göra en lång historia kort: Jag har en son på 9 år och i samma...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 738
Senast: fyrabarnsmamma
·
P
  • Låst
Övr. Barn Jag vet att man inte ska jämföra sitt barn med andras,men gör man det ändå?Givetvis...:angel: så nu har jag en liten undran,hur gammal...
2
Svar
35
· Visningar
3 734
C
  • Låst
Övr. Barn Var på en dressyrtävling och tittade i helgen med mig hade jag min 6 åriga brorsdotter. Hon tyckte det var helkul med alla dom fina...
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: Citrinkatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp