Låtsaskompisar...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Låtsaskompisar...

Jag hade en låtsaskompis som barn. Tills jag var ungefär tio år var han som vilken person som helst förutom att bara jag såg och hörde honom.
Då insåg jag att han inte fanns på riktigt och han började försvinna.

Nu saknar jag den där kompisen och undrar vart han tog vägen. :confused:
Han var ju så snäll och klok när jag var barn och jag önskar att han fanns hos mej även som vuxen.

:(

Vad han var och varför han försvann vet jag inte. Men i samma sekund som jag började förstå att han inte kunde finnas så började han försvinna.

Jag knäpp.......? Nja? :crazy:
 
Sv: Låtsaskompisar...

Min kompis treåring har ett gäng pingviner som kompisar, som jämt sitter i tevesoffan. Andar.....nja ;)
 
Sv: Låtsaskompisar...

havreflinga skrev:
Jag vet att det inte var en ängel, för jag uppfann min låtsaskompis efter att ha sett (eller läst) om Alfons Åberg och hans låtsaskompis Morgan. Morgan ritades med en vit streckad linje - alltså såg min låtsaskompis oxå ut så. Fast det var en tjej med flätor.

Dessutom var jag ganska gammal, runt 10 år, så jag minns det väl. De vuxna var nog inte särskilt intresserade av min låtsaskompis. Jag vet inte om de ens kommer ihåg henne.

Nejnej, Mollgan heter han!;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 495
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 840
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 052
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp