Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
  • Låst
Övr. Barn Känner mig som världens mest värdelösa mamma ibland.... :( Vår 6-årige son bor sedan ett halvår tillbaka 10 dagar hos sin pappa och 4...
Svar
13
· Visningar
1 328
Senast: Irre-76
·
L
  • Låst
Övr. Barn har man kvar mjölk i brösten efter att man har slutat amma? Jag slutade för en månad sedan, men ändå läcker det mjölk stup i kvarten...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Irre-76
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon bra bok där det står om olika tillväxtperioder, "struliga" åldrar osv? Sådant som gör barnen gnälliga eller annorlunda...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Måste bara få skriva av mig lite. Jag är så himla trött på mig själv just nu. Jag är gravid i vecka 35 och så himla nojig och orolig...
Svar
7
· Visningar
1 605
Senast: luspudel
·
  • Låst
Övr. Barn Läste på SvD idag att forskare i i USA genom en undersökning hittat ett samband mellan stress och infertilitet och ägglossningsproblem...
Svar
18
· Visningar
1 371
Senast: pemi
·
W
  • Låst
Övr. Barn Snor lite iden på andra tråden men för en 6 måanders bebis Vad kan man göra med dom? Brukar sjunga "klappa" händer osv men måste ju...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Rroxy
·
  • Låst
Övr. Barn I söndags morse klockan 7,35 kom våran lilla tjej till världen. I v37+5. Hon vägde 3908g och var 52 cm lång. Jättesöt och alldeles...
2
Svar
26
· Visningar
2 203
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn Min älskade 15-årige son har verkligen lyckats reta upp mig nu :devil: Han for till en kompis i gårkväll och fick förhållningsorder på...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 752
Senast: ullo
·
F
  • Låst
Övr. Barn Vill ha tips på lekar och aktiviteter man kan göra med barn som är 1-2 år
Svar
3
· Visningar
784
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Efter 1½ veckas förkylning visar minsta barnet (drygt 2 år) sänkt allmäntillstånd. Trött, vit i ansiktet och lite feber. Åker till VC...
2
Svar
22
· Visningar
2 379
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Ojsan! Jag var helt bombsäker på att jag skickat in det till FK, men nu när jag städade och gick igenom mappen med journal, UL-bilder...
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Elin som fyller tre år i sommar har börjat med något nytt under helgen. Hon "ser" saker som gör henne livrädd, mest är det spöken och...
2
Svar
20
· Visningar
3 917
Senast: Snurrfian
·
A
  • Låst
Övr. Barn Testade positivt igår!! :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: Nu är det bara att hoppas att pyret vill...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: anni0301
·
  • Låst
Övr. Barn Först krälar jag fram till pappas vedsäckoch drar mig upp på knä: Sen ser jag tidningen i kassen bortanför som jag absolut vill ha...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Jamtland
·
N
  • Låst
Övr. Barn På min sons dagis finns det bara fröknar av kvinnligt kön, tyvärr tycker jag som tycker det fattas män innom barnomsorgen, ibland har...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: mino
·
  • Låst
Övr. Barn Min yngsta son, nu 2,5 år, skriker så att han svimmar!! Det har han gjort sen mycket tidig ålder, men jag trodde det hade börjat avta...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: pucko
·
  • Låst
Övr. Barn I eftermiddag ska jag till kvinnohälsan och plocka ut min spiral. Bebisverkstad nästa, wish us luck :D Fast just nu är jag skitnervös...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn på riktigt... (om ni minns tråden när Robin hade sina skumma utslag) och den här gången trodde jag det bara myggbett... så nu sitter vi...
Svar
15
· Visningar
4 170
Senast: scubadiver
·
  • Låst
Övr. Barn Var ute och körde på landet i dag och i varje by jag passerade satt "Lekande barn"-skyltar längs vägen. Man ser dem ju så ofta att man...
Svar
10
· Visningar
1 628
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Eller vad det nu kallas;) Det hade jag i dag, vid förra urinprovet hade jag spår av det men i dag hade jag det definitivt sa...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp