Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ultraljud

ulda skrev:
Ha ha, fullkomlig blir man inte av barn. Bara trött... *gäsp*


Åååå, måste du förstöra min puttinuttiga rosenröda idyll nu.. nu när jag äntligen fått lite bomull och rosa moln efter en period av verklighet, verklighet och verklighet.. *asg* :smirk:

Trött är jag redan förresten, menar du att det kan bli värre? :crazy:
 
Sv: Ultraljud

Nja man blir trött på ett annat sätt. Fast jag tyckte graviditeten var värre än att ha barn (och tur är väl det :D ).
 
Sv: Ultraljud

Bandet till sin lilla bebis finns det inget som kan mäta sig med. Har aldrig varit så här kär och aldrig älskat så här mycket. Skulle gå genom eld och vatten för hans skull. För hans skull har sambon brutit med sin mamma när hon kläckte ur sig att man inte ska ha barn om man inte kan värma maten till rätt temperatur (ersättning som serverades typ lite mer än rumstempererad).

Trots stora, grymt smärtsamma problem med amningen (visade sig efter 4 helvetiska veckor att jag har Raynauds Syndrom i bröstvårtorna) så svävar jag fortfarande på rosa moln! All smärta, all trötthet försvinner när jag tittar på honom eller när han ler mot mig. Han är världens sötaste när han ligger i min famn och bajsar (i blöjan alltså)! Han gör så söta ljud när han krystar!

Det händer ofta att jag inte kan fatta att han legat i min mage, att det var HAN som sparkade som en galning där inne! HAN som hickade och HAN som tryckte på min urinblåsa. HAN som syns på alla UL-bilderna. Det är helt fantastiskt. Helt ofattbart fantastiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
773
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 616
Senast: Angel
·
Katthälsa Det går inte förklara bort längre, Tuva har ont. Hon har i helgen börjat halta lite grann, går med lite kutad rygg och vill helst inte...
2
Svar
37
· Visningar
3 136
Senast: sthu
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 678
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp