Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

Middag någon? ;) :d :love:

rufusgryta.jpg
 
Sv: Bildtråd

Här är min Elias 1,5 år
2426983.jpg

Se större bild på fotogalleriet.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bildtråd

Vad gulliga alla barn är man kan ju titta på dem hur länge som hälst.:love:
 
Sv: Bildtråd

Eskil har nog dom vackraste ögonen jag sett på ett så litet barn :love:

Dom kommer att få många tjejer på fall! Bara att blinka lite med dom långa, mörka ögonfransarna så är det kört..
 
Sv: Bildtråd

Bebben skrev:
Dom kommer att få många tjejer på fall! Bara att blinka lite med dom långa, mörka ögonfransarna så är det kört..

Hmm, ja, det funkade ju iaf för hans pappa :angel:

Annars har storebrorsan en outstanding teknik:

Först leeeeeeeer man så här:
vi.jpg


...sen smyger man oskyldigt och dyrkande i närheten av de utvalda (alltid äldre tjejer...) tills man liksom bara verkar höra ihop, tex så här:
vid.jpg


...och sen förekommer ofta pusskalas :D (som finkänsliga mammor inte fotograferar :cool: )
 
Sv: Bildtråd

Alla de här buke-killarna kommer lätt att dra hem horder av hjälpsamma stalltjejer till sina morsor :D eller hur Blixtra?
 
Sv: Bildtråd

Här flirtar Eskil lite med Bebben...

es.jpg


Ögonfranseffekten är inte så romantisk (eller bestående) som den ser ut förresten, för en stor orsak till att de ser så "mycket" ut på bild är att hans tårkanaler inte är helt öppna än, så de blir igenkladdade hela tiden :p

Det skulle växa bort under första året trodde jag, men inte... (fast nu är det inte så geggigt längre, bara så det klistrar ihop fransarna)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 877
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 499
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 434
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 560
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp