Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

*kl*

Här är ett par färska bilder på Sara. Det finns färskare i kameran, kanske lägger jag ut dem sen. Hon är drygt 5 månader nu. Kan sitta själv.

060321009.jpg

060321006.jpg
 
Sv: Bildtråd

...och här kommer som utlovat ett par nyare:

Sitter själv i sängen:
060403004.jpg


I bilen på långresa:
060403012.jpg


Fler bilder, någon?
 
Sv: Bildtråd

*KL*

Här är "Willis" 3½månad i sin Frölunda match-tröja, pappa tror att han kommer att bli ett frölunda-fan.... men med tanke på hur de spelar i år så... :angel:

IMG_0252.jpg
 
Sv: Bildtråd

*KL*
man blir ju inte alls sugen på att skaffa en nu:love:
Förbaskade karlskrälle som är bortrest just när det är läge att "tillverka":devil: .
 
Sv: Bildtråd

Gud vad söööt hon var :love:

Åh fasen vilka snygga sängkläder, sånna vill jag oxå ha, vart fixar man sånna???:D


Ja här är iaf Rasmus, 8mån, inte min egen stjärna, men jag är super stolt moster!:D
sitteribadrummet.jpg
isoffan.jpg


PICT2958.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 877
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 501
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 434
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 560
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp