Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

*lånar knapp*

Jag ska väl inte vara sämre jag då, här kommer dagsfärska bilder på min åttaveckors bebis!

IMG_0493.jpg


IMG_0496.jpg
 
Sv: Bildtråd

Knapplån...

Måste ju visa våran lilla kille också, född 4 April i år :love:

3 dagar gammal
017Small.jpg



2 månader gammal och på sin första bilträff...
Tim.jpg



Med hos hästarna såklart...
PICT0074Small.jpg
 
Sv: Bildtråd

*kl*

:eek: Alltså förstår ni inte vad ni gör med oss "än-så-länge-barnlösa-men-som-jobbar-på-det-utan-framgång-än-så-länge"!!

Underbara bilder allihopa!:love:
 
Sv: Bildtråd

Våra bebisar måste vara ungefär lika gamla. När är din född?
Min Elias är född 25 april. Här kommer lite kort på honom, men de är inte dagsfärska. Ska ta några nyare, men just nu ligger han och ammar när jag sitter vid datorn, så det får bli senare.

Elias nyfödd


Elias nybadad 1 vecka


Elias knappt 1 månad


Elias och storebröderna Tobias (7 år) och Lukas (4½ år)
 
Sv: Bildtråd

Här kommer färska bilder på min lilla tjej. Hon har verkligen upptäckt glädjen i att rida, hon sitter och gapskrattar precis hela tiden när hästen rör sig :) Hon har sedan hon var liten gillat hästar, men först nu som den verkliga lycka lyser i hennes ögon om man frågar om hon vill åka till hästarna :love: :banana: :love:
Kan lova att det är en mamma som håller tummarna för att detta intresse ska hålla i sig :angel:

136665569.jpg


310270498.jpg


http://www.babyfriends.nu/medlem/Heart/photo/427507800.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 877
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 499
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 434
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 560
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp