*suck o pust* v.40+5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: *suck o pust* v.40+5...

men midsommarafton är väl inte samma datum varje år?

men det belv ingen bebis idag heller, kanske kommer imorrn! :angel: :bump:
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

tror också som du, bebisen kommer när den kommer oavsett vad man gör.. så det är bara att vänta! :)
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

Men ändå.. finns roligare saker att göra på midsommarafton

/wiike- som fick se nyårsfyverkerier på bb :p
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

Foglossning har jag haft i över 2 mån redan, så det vet jag hur det känns. Jag är dock väldigt smärttålig under sex, så jag tappar liksom bort dom när det utövas :p

Min mage lär inte bli sådär gigantisk heller tror jag, med tanke på att jag nu i sjätte månaden är knappt synbart gravid. Dom som inte känner mig tror inte på mig i alla fall :crazy:
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

å tänk om man kunde koppla bort det sådär :d

hoppas att det blir bättre för dig än för mig för då är det ju bara att köra på! hehe ;)

jag känner mig som en strandad val ungefär så min mage är väldigt stor och mest i vägen på senaste..
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

igen bebis idag heller.. än så länge.

nu ska det kollas på fotboll så nu får den hålla sig kvar ett tag till annars får jag väl köra själv t förlossningen då pappa till bebis troligtvis inte lär slita sig från tvn.. :rofl:
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

Min vän gick två veckor över tiden, och var ungefär lika rastlös som du. Hennes fotbollsfanatiske sambo gick med hjärtat i halsgropen och bad fotbollsböner att det inte skulle komma någon bebis under Sverige-matcherna. Jag å andra sidan tyckte att det skulle varit så vansinnigt roligt om lilla Tilde hade pluppat ut just då.

Hur som helst. Min vän hade inga förvärkar, ingen slempropp, ingenting. De prövade till slut med färdknäpp ("vad gör man inte för att få ut ungen" var hennes kommentar) men ingen bebis kom. Men två dagar efteråt kom någon slags "slempropp" och dagen efter det gick vattnet, och slutligen så valde Tilde att titta fram i vår värld.

Det måste vara jättejobbigt att alla ringer och tjatar. Och när man själv går och väntar, väntar och väntar så blir det säkerligen inte bättre av alla andras tjat.

Förresten, det jag skulle säga var att min kompis BM (vi har samma för övrigt) sa att "det är inte så konstigt att bebisen inte kommer, när du håller sådant tempo hela tiden och inte ligger still och vilar så hinner din kropp aldrig ställa om till att föda barn". Och fyra dagar senare så kom hon ju igång av sig själv... (om det nu har något samband??)...

Stort lycka till!!!
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

FridaJ skrev:
jag känner mig som en strandad val ungefär så min mage är väldigt stor och mest i vägen på senaste..


åååå nej, och jag som redan känner så (i vecka 18).. hur ska det här bli... :smirk:
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

vet hur det är, jag gick till +18 utan en enda känning..... (igångsatt men slutade i snitt)
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

Min bebis pappa älskar hockey, och bebisen var beräknad att komma mitt under hockey-vm. Han hade tur, bebis kom på natten efter en hockeymatch, så han missade inget.
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

Vårt första skulle titta ut i slutet av augusti men dröjde till slutet av september, gissa om det var knöligt tre första veckorna i september - Älgjakt, gubben fick ta enbart vägpass så jag skulle kunna köra efter honom.
 
Sv: *suck o pust* v.40+5...

Mysaan skrev:
Hur går det? Kommer det någon bebis?

JA!!! :love: :love:

Det blev en Alfons!
Född: 2006-06-26 kl. 00.40.

Ska skapa en egen tråd till honom snart så vänta med alla grattis ;)
måste bara komma in i någon rutin så jag kan sitta här ett tag, och just det.. sitta var det haha det dröjer några dagar :crazy:

Kram på er alla från oss!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 425
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Är i v. 40 (39+0) nu och det bara MÅSTE vara dags snart. Dels för att jag har slagit vad med mamma och dels för att jag är trött på det...
2
Svar
31
· Visningar
2 087
Senast: Snyggve
·
F
Gravid - 1år Jag behöver hjälp med att redan ut tankar, känslor och få perspektiv. Skriver denna tråd under annan nick. Något jag egentligen inte...
2
Svar
24
· Visningar
6 594
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
4 995
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp