Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
  • Låst
Övr. Barn Min son har gått en termin på ett dagis pga av det inte fanns plats på storebrors dagis men till hösten har vi fått plats där och har...
Svar
7
· Visningar
1 024
Senast: oz_joj
·
K
  • Låst
Övr. Barn Känner mig som världens mest värdelösa mamma ibland.... :( Vår 6-årige son bor sedan ett halvår tillbaka 10 dagar hos sin pappa och 4...
Svar
13
· Visningar
1 335
Senast: Irre-76
·
L
  • Låst
Övr. Barn har man kvar mjölk i brösten efter att man har slutat amma? Jag slutade för en månad sedan, men ändå läcker det mjölk stup i kvarten...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Irre-76
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon bra bok där det står om olika tillväxtperioder, "struliga" åldrar osv? Sådant som gör barnen gnälliga eller annorlunda...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Måste bara få skriva av mig lite. Jag är så himla trött på mig själv just nu. Jag är gravid i vecka 35 och så himla nojig och orolig...
Svar
7
· Visningar
1 612
Senast: luspudel
·
  • Låst
Övr. Barn Läste på SvD idag att forskare i i USA genom en undersökning hittat ett samband mellan stress och infertilitet och ägglossningsproblem...
Svar
18
· Visningar
1 373
Senast: pemi
·
W
  • Låst
Övr. Barn Snor lite iden på andra tråden men för en 6 måanders bebis Vad kan man göra med dom? Brukar sjunga "klappa" händer osv men måste ju...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Rroxy
·
  • Låst
Övr. Barn I söndags morse klockan 7,35 kom våran lilla tjej till världen. I v37+5. Hon vägde 3908g och var 52 cm lång. Jättesöt och alldeles...
2
Svar
26
· Visningar
2 216
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn Min älskade 15-årige son har verkligen lyckats reta upp mig nu :devil: Han for till en kompis i gårkväll och fick förhållningsorder på...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 766
Senast: ullo
·
F
  • Låst
Övr. Barn Vill ha tips på lekar och aktiviteter man kan göra med barn som är 1-2 år
Svar
3
· Visningar
791
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Efter 1½ veckas förkylning visar minsta barnet (drygt 2 år) sänkt allmäntillstånd. Trött, vit i ansiktet och lite feber. Åker till VC...
2
Svar
22
· Visningar
2 388
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Ojsan! Jag var helt bombsäker på att jag skickat in det till FK, men nu när jag städade och gick igenom mappen med journal, UL-bilder...
Svar
9
· Visningar
1 263
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Elin som fyller tre år i sommar har börjat med något nytt under helgen. Hon "ser" saker som gör henne livrädd, mest är det spöken och...
2
Svar
20
· Visningar
3 936
Senast: Snurrfian
·
A
  • Låst
Övr. Barn Testade positivt igår!! :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: Nu är det bara att hoppas att pyret vill...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: anni0301
·
  • Låst
Övr. Barn Först krälar jag fram till pappas vedsäckoch drar mig upp på knä: Sen ser jag tidningen i kassen bortanför som jag absolut vill ha...
Svar
9
· Visningar
852
Senast: Jamtland
·
N
  • Låst
Övr. Barn På min sons dagis finns det bara fröknar av kvinnligt kön, tyvärr tycker jag som tycker det fattas män innom barnomsorgen, ibland har...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: mino
·
  • Låst
Övr. Barn Min yngsta son, nu 2,5 år, skriker så att han svimmar!! Det har han gjort sen mycket tidig ålder, men jag trodde det hade börjat avta...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: pucko
·
  • Låst
Övr. Barn I eftermiddag ska jag till kvinnohälsan och plocka ut min spiral. Bebisverkstad nästa, wish us luck :D Fast just nu är jag skitnervös...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn på riktigt... (om ni minns tråden när Robin hade sina skumma utslag) och den här gången trodde jag det bara myggbett... så nu sitter vi...
Svar
15
· Visningar
4 179
Senast: scubadiver
·
  • Låst
Övr. Barn Var ute och körde på landet i dag och i varje by jag passerade satt "Lekande barn"-skyltar längs vägen. Man ser dem ju så ofta att man...
Svar
10
· Visningar
1 631
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama