Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Övr. Barn Detta eviga räknande.. Fattar noll.. vad då 5+1 veckoa osv?? Kan man inte bara säga att jag är i den och den månaden?? vad...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: Pysen
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur sjutton ska man få en liten kille lite tuffare?? (eller en liten tjej då, men nu handlar det om en liten kille...) Våran grabb har...
Svar
11
· Visningar
1 699
Senast: Fjasut
·
  • Låst
Övr. Barn svär , för minsta lilla (han är nyss fyllda 9 år). Han kan säga allt från kärring ,fuck you och jävla hora ..Jag menar min mamma säger...
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: kamomillo
·
L
  • Låst
Övr. Barn Upptäckte i går att där är en lite tand som är på väg upp!!! :) Hade förväntat mig en gnällig och en jobbig period när de skulle få...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: nenny
·
S
  • Låst
Övr. Barn Från att sovit bra på nätterna med två "fikastunder" så har han nu börjat vakna titt som tätt bara för att skrika nån halvtimme så där...
Svar
5
· Visningar
683
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Jag o lillkillen (17mån) var i stallet o fixade åt hästen. Alla hästar gick långt, långt bort i sommarhagen så jag slappnade av lite mer...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: TBT
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag har nyligen testat positivt - jag är gravid! Vi har försökt sedan i februari och nu har det tagit - äntligen! Jag är så himla...
Svar
9
· Visningar
1 424
T
  • Låst
Övr. Barn Har länge funderat på på vilket/ vilka sätt man själv kan avgöra om man är på g med en "jäsande bulle i ugnen". Ja förutom att den...
Svar
16
· Visningar
1 651
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Med min dotter . Problemet är när hon är ute och leker . Det är några barn ,de är 5 1/2 ,41/2 och 3 1/2 år och min är 2 1/2 år .De...
Svar
2
· Visningar
730
  • Låst
Övr. Barn Jag började ju misstänka att det blivit nåt denna månad (vi har inte direkt försökt men inte skyddat oss heller...
Svar
17
· Visningar
1 498
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Varför går "äldre" mammor i försvars ställning när det diskuteras att skaffa barn barn tidigt? Känner ni er utpekade som omogna...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 150
Senast: Mustasukka
·
M
  • Låst
Övr. Barn Tycker man lika mycket om alla? Eller har man sin favorit? Dom som har olika pappor till barnen; Tycker man lika mycket om barnen...
Svar
15
· Visningar
1 182
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Vi firade allihopa:banana: Pappa med fru och lillasyster och lillebror, Mormor, morfar, moster, Bonussyster med sambo, Bonusbror, också...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn ska antagligen ha mens i morgon... eller OM jag hade ÄL när jag "borde" så kommer den i morgon hade jag det inte så kan den komma när...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: emma74
·
D
  • Låst
Övr. Barn tror ni att jag kan utföra alla moment i mitt arbete? jag är alltså lantmätare och jag undrar hur länge ni tror jag kan göra...
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: Bri
·
W
  • Låst
Övr. Barn Tänkte gå ut och lägga mig på en filt i gräset med dottern och läsa en bok. Vad borde hon ha på sig mer än klänning och solhatt? Är sol...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Wiike
·
W
  • Låst
Övr. Barn Att jag inte haft någon bild uppe här på dottern sen hon föddes :eek: Slarviga mig.. Ska ladda upp några bilder om någon vill se på...
Svar
19
· Visningar
1 135
Senast: Wiike
·
  • Låst
Övr. Barn Började igår jobba på halvtid (sjukskriven 50% i tre veckor framåt) efter två veckors heltidssjukskrivning. Läkaren trodde på...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: Tuvalisan
·
M
  • Låst
Övr. Barn jag har lite frågor om graviditeten, vet inte om jag skriver detta på rätt ställe, men jag skulle vara tacksam om någon svarade.. när...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn Allt fler bussbolag installerar bälten i sina bussar och bussolyckorna bara ökar. Trots detta har jag aldrig sett en bebis som färdats å...
Svar
3
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp