Sonen ligger pyrt till just nu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

Gry skrev:
Som att lägga ut på Internet att nu jävlar ska han få? Är det att föregå med gott exempel? Att hänga ut sina barn? Men det kanske inte är så farligt jämfört med att smälla i en dörr? Om vi nu ska vara präktiga menar jag ;)


Snacka om att du läser in en sjuhelsikes massa "lustiga" saker i vad folk skriver :crazy:

Måste vara jobbigt att vara så perfekt som du uppenbarligen är :smirk:
 
Senast ändrad:
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

ainasoja skrev:
Jag tror att Gnist var arg när hon skrev inlägget och därför överdrev ang bredbandet.

Jag var arg, orolig och djävligt besviken på honom när jag skrev tråden och som de flesta insett, så kommer han inte att vara utan bredband hela sommaren ;)
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

*lånar*

shit jag som inte alls gillar barn är nästan beredd å skaffa ett nu, man får ju kränka å hänga av dörrar... dra hem dem i öronen osv, jag visste inte att det va såå kul å ha barn :rofl: :angel:

så kan man sätta dem i golf eller tennisskola å tjäna pengar på dem oxå!!! :) :p
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

Jag betalar omedelbart in medlemsavgift:rofl: :cool: :rofl:
*springer o hämtar dosan till internetbanken:angel: *

Inlägg efter Gnist 18.15

det gör jag....springer ju omkring o drar runt ungarna i örat
 
Senast ändrad:
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

Vet du vad??

Sonen känner sig inte det minsta kränkt av att han är bredbandslös ett litet tag :eek: :angel: :D Han var ju som sagt var medveten om konsekvensen av sitt "tilltag" :cool:
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

indian-charlie skrev:
Jag betalar omedelbart in medlemsavgift:rofl: :cool: :rofl:
*springer o hämtar dosan till internetbanken:angel: *

Inlägg efter Gnist 18.15

det gör jag....springer ju omkring o drar runt ungarna i örat

Här tramsar vi inte med några medlemsavgifter.
Det kostar gratis:D
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

fjolltroll skrev:
Nä det gör väl inte jag heller egentligen:D
Fast det beror ju på vem man frågar:angel:

Ja men det är ju jag som måste lösa medlemskapet så då kan jag inte vara medlem ;)
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

ainasoja skrev:
Jag tror att Gnist var arg när hon skrev inlägget och därför överdrev ang bredbandet.



Man är inte vuxen om man smäller i dörrarna när man är arg.

.

Åh jasså? Det visste jag inte. Så bra att det bara är det som räknas för dig. Då slipper du ju tänka på allt det där andra bland annat jag tycker är viktigare...
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

Gnist skrev:
Snacka om att du läser in en sjuhelsikes massa "lustiga" saker i vad folk skriver :crazy:

Måste vara jobbigt att vara så perfekt som du uppenbarligen är :smirk:

Fast nu bara vände jag på steken. Jag tycker nämligen inte att det är så hemskt att smälla i dörrarna, iallafall inte så det blir avhäktningspåföljd.

Nej det är inte särskilt jobbigt att vara jag. Jag tycker nog ni försöker köra perfektklubben med rejäla straff på era barn så att de sköter sig. Bara för att jag inte ger mina barn örondragningar eller tar bort bredband i sju månader är jag perfekt enligt er?
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

Gnist skrev:
Jo jag menar det..

Trodde jag inpräntat vikten av det under hans levnadstid, men uppenbarligen så har det antingen flugit rätt genom skallen eller så har det studsat ut fortare än det hann komma in :mad:

Nåväl det trådlösa bredbandet han har upp till sin dator är bortplockat och OM han ska ha en chans att få tillbaka det under det här året, så vill det till en hel del :cool:
Så han har kvar datorn?
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

Gnist skrev:
Jag var arg, orolig och djävligt besviken på honom när jag skrev tråden och som de flesta insett, så kommer han inte att vara utan bredband hela sommaren ;)

Jaha. Så det är okej att du avreagerar dig och fara ut här på Internet? Men inte att smälla i dörrarna när man är 15? Bra, då vet jag hur du tänker.... :smirk:
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

Gry skrev:
Åh jasså? Det visste jag inte. Så bra att det bara är det som räknas för dig. Då slipper du ju tänka på allt det där andra bland annat jag tycker är viktigare...

Det är klart att det finns annat som också spelar in men jag tycker iallafall inte att man som vuxen ska gå runt och smälla i dörrarna när man är arg. OK?

Du får gärna göra det hemma hos dig men hos mig är det inte acceptabelt.
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

Gry skrev:
Jaha. Så det är okej att du avreagerar dig och fara ut här på Internet? Men inte att smälla i dörrarna när man är 15? Bra, då vet jag hur du tänker.... :smirk:

Här smäller INGEN i dörrar, vare sig barn eller vuxna :smirk:
Har inte skrivit en rad i tråden om dörrar, så var fick du den befängda tanken från?

Varför skulle jag inte få skriva av mig här på Buke? Tror du inte andra gör det??
Det är jag ju inte direkt ensam om att göra och nog tusan har jag läst betydligt värre saker här på forumet än att en 15-åring som skiter i familjens regler blir utan bradband ett tag :cool:
 
Sv: Sonen ligger pyrt till just nu

Scilla skrev:
Men frågan är ju BRYR hon sig om dig då????
Om man skiter att tala om för sitt barn (talar nu om yngre barn ej myndiga) vart man är eller om man kommer hem idag eller nästa vecka så tycker inte jag att man har den där känslan för sitt barn som oftast finns där helt naturligt och den har inget att göra med tillit eller så. Utan ren skär kärlek och den man älskat bryr man sig om. Att du kan nå henne är ju bra för din skull men om det skulle hända dig något så skiter hon ju i det..


Eh ursäkta?
Jag har föräldrar som bryr sig otroligt mycket om mig. Och jag har en sak som heter syskon. Så om något skulle hända kan de nog ringa.
Nä nu får ni bitterfittor diskutera själva. Jag drar mig tillbaka. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp