Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
  • Låst
Övr. Barn Min dotter på 13 år börjar att vilja jobba för att få lite extra pengar. Jag tycker det är ett bra alternativ, då hon får lära sig...
Svar
9
· Visningar
2 424
Senast: Djurjouren
·
  • Låst
Övr. Barn Jag tycker det är jättesvårt att veta. Tycker att antingen så är de kalla eller så svettas de, jag hittar inget mellanting. /Timsetim
Svar
13
· Visningar
6 022
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hej! Behöver lite hjälp av er trogna Bukelister! Vi har en son på 3 år - världens bästa pojke dessutom! Min fråga är: Behöver barn...
Svar
17
· Visningar
1 441
Senast: nogat
·
  • Låst
Övr. Barn Vad sjutton ska man göra åt det? Medans jag var hos psykologen i dag så ringde dagis hem och väckte min sambo. Mellangrabben hade...
Svar
4
· Visningar
5 984
  • Låst
Övr. Barn Blev riktigt sur när jag var och handlade igår, skulle ha tag på en present då minste sonen ska på kalas och går runt bland barnsakerna...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 274
Senast: Gus
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hur går det med knipävningarna egentligen??? Kniper ni alls? Hur ofta? Hur mycket? Hur gör ni för att komma ihåg det? Jag...
2
Svar
20
· Visningar
4 143
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn Vill bara gaffla ur mig att jag blir mormor snart..:D.. Riktigt när som helst..:D.. Vad underbart! :banana:
2 3
Svar
45
· Visningar
3 112
Senast: nevin
·
F
  • Låst
Övr. Barn :love: Snacka om att barn kan sova gott på de mest udda sätt :D och bor man på landet så får man tåla en å annan fluga :angel...
Svar
10
· Visningar
1 381
Senast: tinna
·
  • Låst
Övr. Barn nu vill jag se myspys-trådar med barn och djur :) Min son Dominic älskar tex att köra runt med sin dockvagn med Glimma i. Glimma...
Svar
15
· Visningar
1 454
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn Nu ska jag försöka börja lära min dotter att rida lite mer än att bara åka på sin ponny. Vad kan man lära en så pass liten ryttarinna...
Svar
5
· Visningar
1 062
G
  • Låst
Övr. Barn ska ni/har ni tagit reda på barnetskön?? jag ska göra d jag kan inte hålla mej i 7månader till.....
Svar
10
· Visningar
939
Senast: cirkus
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har börjat med potatis till lilla Ida nu. Hon har verkat så intresserad så hon har fått börja trots att hon inte ens är 5 månader än...
Svar
14
· Visningar
984
Senast: Mysaan
·
W
  • Låst
Övr. Barn Varför känner jag så....... finns det fler som känner som jag? Jag har aldrig varit trådsmal men heller inte något överviktig. Men...
2
Svar
26
· Visningar
2 652
Senast: Bangsi
·
  • Låst
Övr. Barn Med ridhjälm och säkerhetsväst:)
2
Svar
33
· Visningar
2 991
Senast: us_lover
·
  • Låst
Övr. Barn Är inte så bra på detta. Jag ammar fortfarande min 6-månaders son och planerar att göra så ett bra tag till (hoppas det går!). Men nu är...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Tokmaja
·
C
  • Låst
Övr. Barn Snart börjar det bli dags att tvätta upp babykläderna så de är rena och fina (endel nytt och endel som mina småsyskon haft) till bebisen...
Svar
11
· Visningar
3 261
Senast: Cessan
·
B
  • Låst
Övr. Barn När har era spädisar lärt sig att sitta själva utan stöd? Hur fick de öva upp sin sittförmåga och hur hjälpte ni dem?
Svar
10
· Visningar
1 206
Senast: paradiset
·
D
  • Låst
Övr. Barn Har läst tråden i rubriken och jag funderar på Vad är det som gör en människa /par lämplig som förälder? Är hon i tråden (18, går...
2
Svar
20
· Visningar
1 991
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn En kompis mailade för länge sedan en länk till en sida där man kunde se animering vecka för vecka hur fostret och magen växer. Har för...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: meckla
·
  • Låst
Övr. Barn har en släkting som så gärna vill bli involverad i vår nya lilla familjemedlem och vara till hjälp för mig på olika sätt. Hon är singel...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp