Jag vill orka leka med dem, kanske ha mer förståelse för dem när de blir tonåringar, leva länge och hinna leva med ev. barnbarn, låta kroppen få en ärlig chans att återhämta sig efter barnafödande, minska risken för alla sjukdomar hos barnet. Sedan finns det ju dem som försöker i många år innan det blir något och det är ju något annat.
QUOTE]
Det kan jag känna, som alltså var 36 år när jag fick barn, att när mina barnbarn kommer är jag ju troligtvis gammal vilket är mycket sorgligt. Men jag var helt enkelt inte mogen tidigare. Och innan jag träffade min man hade jag bara korta förhållande och hade definitivt inte träffat den man som jag ville bilda familj med.
Jag var tillsammans med min man i 4 år innan vi bestämde oss; Nu öppnar vi verkstaden!
Då hade vi köpt en gård, vi hade fast arbete båda två, vi sålde två av våra tre hästar för att vi nog inte skulle kunna ha tid med dem ...
När jag sedan varit hemma i nästan ett år och varit mamma ledig så blev jag uppsagd från min fasta tjänst (ironiskt nog) så nu är jag arbetslös och *viskar* kan inte ha det bättre
.