Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid tog det från att ni bestämde för att skaffa barn tills ni var gravida? Hälsningar Maja
2
Svar
27
· Visningar
1 902
Senast: mino
·
  • Låst
Övr. Barn Började fundera på en sak idag och kan inte riktigt släppa det av nån anledning. Det finns ju ett antal personer som inte är så...
Svar
9
· Visningar
1 605
Senast: plura
·
  • Låst
Övr. Barn Detta är en känsligt ämne men vill ändå ha lite tips och idéer på hur man kan stimulera barn som är lågbegåvade. Vi gör allt det vanliga...
2
Svar
23
· Visningar
5 229
Senast: Djurjouren
·
  • Låst
Övr. Barn Det är oundvikligt att mina barn får ligga och skrika emellanåt. Jag mår bättre efter att ha förlikat mig med den tanken. Det är jobbigt...
2
Svar
37
· Visningar
3 544
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Igår beställde jag hem bebiskläder! :love: Idag ska jag köpa lite småsaker och tillbehör.. Vad konstigt det kändes att sitta där och...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 972
Senast: ullo
·
G
  • Låst
Övr. Barn är det farligt att hoppa hoprep när man är gravid? det står så på vissa hemsidor,men då vore det ju farligt att rida oxå,då man skumpar.
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Irre-76
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag vet att risken för att överföra neurotiska sjukdomar så som manodepressivitet och depressioner är relativt höga, men hur är det på...
Svar
14
· Visningar
1 387
Senast: Freddie
·
R
  • Låst
Övr. Barn Ärver man det från sin mamma? Jag hoppas att det är så eftersom min mamma har haft samtilga 3 förlossningar helt komplikationsfria...
2
Svar
36
· Visningar
2 368
Senast: oz_joj
·
W
  • Låst
Övr. Barn Dottern (5 mån) vaknade precis efter en ca 45 min lur och jag gick in till henne, när jag lyfte henne kom blodblandat saliv ur munnen på...
2
Svar
20
· Visningar
2 957
Senast: orcide
·
  • Låst
Övr. Barn När ska era barn vara i säng/sova om det är skoldag dagen efter? Min 7 1/2 åring är rent bedrövlig att få upp kl 07.00 om han inte...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn HEJ, undrar om alla här inne orkar läsa saga på kvällarna för barnen? Är det bara vi som är så trötta på kvällarna att vi nästan somnar...
2
Svar
22
· Visningar
2 321
Senast: Kat
·
  • Låst
Övr. Barn Ska utomlands i tre veckor i sommar o har hört att man ska undvika att sola när man är gravid för att man kan få pigmentförändringar som...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Sazalamel
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, vad gör man? Är nu inne på mitt nionde dygn över tiden - trots att jag redan i v 31-32 låg inlagd på BB för hotande förtidsbörd...
2
Svar
37
· Visningar
4 917
  • Låst
Övr. Barn Min BM samt läkaren nere på MVC har båda frågat mig vid flera tillfällen om jag behöver vara sjukskriven (är bara i vecka 16). Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
36 535
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Övr. Barn Mitt x (vi är väldigt bra vänner) syrra ska få barn :love: Eller hon skulle fått barn den 21/5 egentligen... Men en liten bebis känner...
Svar
12
· Visningar
2 695
Senast: Irre-76
·
F
  • Låst
Övr. Barn för tredje natten i rad nu har jag knappt sovit en blund.. pga mensvärksliknande smärta i magen plus att den blir stenhård! är det...
Svar
4
· Visningar
3 045
Senast: FridaJ
·
  • Låst
Övr. Barn Nån som har ett barn som skakar när det är nyvaket? Vad beror det på? Har själv träffat på barn som gjort det när de blivit väckta...
Svar
2
· Visningar
6 844
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som skaffar barn ungt, bryr ni er om vad folk i er närhet ska säga? Om du känner att det är rätt val för er, skulle du ändå göra...
Svar
16
· Visningar
1 306
Senast: fjolltroll
·
  • Låst
Övr. Barn Någon här som har en emmaljunga -05 som vet hur man tar av liggkorgen från chassit? Bruksanvisningen som jag fick med matchar inte denna...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Vilya
·
  • Låst
Övr. Barn Hur mycket sover era sjumånaders bebisar? Jag får intrycket av att Stina sover lite . En vanlig dag ser ut så här: 6:30 vaknar och är...
Svar
19
· Visningar
1 261
Senast: Filuran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp