Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Funderar på en lätthanterlig ponny till tjejerna över sommaren till att börja med. Ni som har "barnponnyer".. Hur har ni...
Svar
13
· Visningar
1 962
Senast: noi
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hur funderade ni när ni valde gudförälder/gudföräldrar till ert/era barn? Hur tänkte ni? Måste alla barn ha gudföräldrar? Kan man...
Svar
10
· Visningar
3 273
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Lite sent, för han kom 19 april, men här är han. Tinjas lillebror Charlie.
Svar
10
· Visningar
1 134
  • Låst
Övr. Barn Vad kan man finna i en 1½ årings näsa om inte en stor platt, rund röd knapp:eek: Av en slump så sken solen in i näsan på lilleman när...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: Sablar22
·
  • Låst
Övr. Barn Världen stod stilla en stund för mig. Allt som var så jobbigt försvann. Jag var inne och läste i Tilles dagbok. Inte ett öga är torrt...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 737
Senast: Tabasco
·
  • Låst
Övr. Barn Ungefär som ett trasigt paraply :eek: Ja, massa nytt var det ju visst. Eller egentligen så har jag läckt mjölk ett tag nu, men innan har...
Svar
13
· Visningar
1 185
Senast: eapige
·
  • Låst
Övr. Barn Hej Under min graviditet (sonen är ett år nu ca) mådde jag väldigt dåligt och fick mycket hjälp från min BM på mvc,hon ställde...
Svar
13
· Visningar
1 878
Senast: Shudde
·
U
  • Låst
Övr. Barn :eek: Det har hänt en gång förut. Vår bebis sover ute i vagnen och plötsligt hörs en mansröst som säger något. Idag sprakade...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Min son har alltid varit en ängel att få att lägga sig och sova i sitt rum. Men sen ett tag tillbaka så består minst 1/2 timme varje...
2
Svar
32
· Visningar
2 378
Senast: fjolltroll
·
U
  • Låst
Övr. Barn Har vi haft nån sån tråd förut? Jag tänkte att vi kunde utbyta lite matrecept för bebbar. Just nu kokar jag ihop pasta, broccoli och...
Svar
15
· Visningar
1 114
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn Barnens skola informerade om att fritids skulle ha planeringsdag första dagen på sommarlovet och rektorerna vädjade till alla föräldrar...
Svar
8
· Visningar
1 102
  • Låst
Övr. Barn vi satt och pratade vid matbordet och så kläckte sonen, 6 år, ur sig... mamma... jag skulle vilja ha en ... häst ... !!!! :eek: :banana...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn Kloka, erfarna bukemänniskor. Jag ska ha lönesamtal med min arb.givare i morgon, och jag är ganska övertygad om att vi inte kommer...
Svar
11
· Visningar
2 016
Senast: oz_joj
·
I
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar om jag kanske kan vara gravid? Mår riktigt riktigt illa på mornarna, kräktes i går morse?! Mina bröst gör ont som bara den...
Svar
5
· Visningar
831
  • Låst
Övr. Barn Ja, hur mycket är man tvungen att ställa upp på dessa träningar och matcher och försäljningar och bingolottoköp mm mm:crazy: Barnen...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 550
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Nu sitter jag och hiar upp mig en aning inför förlossningen. Det är så att jag har lätt för att blöda ur småsår, och jag blöder...
Svar
7
· Visningar
2 814
Senast: Mysgrisen
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hjälp mig, min dotter har målat ett par nya ljusrosa byxor fulla med svart bläck... Är det någon som har något "mirakeltips" för att få...
Svar
6
· Visningar
2 595
Senast: Carolus
·
G
  • Låst
Övr. Barn använda liggvagn?? sittvagn? hur ofta byter ni blöjer per dag? hur ofta under barnets första år köpte ni barnkläder?? när hade ni...
Svar
14
· Visningar
2 195
Senast: Mammadutt
·
N
  • Låst
Övr. Barn Hej... en ny medlem här på buke. brukar mest annars springa runt på hästsidorna men nu har jag även hittat ett nytt forum - detta är...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: Luff
·
G
  • Låst
Övr. Barn när bokade ni det och när ska man dit? jag är i ca 6-7veckan och funderar på när jag ska ringa
Svar
8
· Visningar
893
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp