Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Min systerdotter föddes igår! Nu vill jag ju snart träffa henne, men jag har åkt på en förkylning! Är lite småfebrig och snorar och står...
Svar
6
· Visningar
1 449
Senast: Scilla
·
  • Låst
Övr. Barn Såg "Supersize me" igår, och blev ganska rädd. Det är inte klokt vad vi stoppar i våra barn och vad vi lär dem äta. Även om vi inte är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 666
Senast: javill
·
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag lite tips. I går upptäckte jag att min 17-åring börjat röka. Jag tycker att det är svårt att hantera. Han vet mycket...
2
Svar
29
· Visningar
6 676
Senast: Kelda
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, man har ju aldrig tid att vara på nätet nu längre, men en kort rapport ska ni få!! Den 21:e på morgonen började jag känna att något...
Svar
15
· Visningar
1 120
Senast: havreflinga
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sonen har problem så fort han blir förkyld... han hostar på nätterna tills han spyr, och då spyr han slem :crazy: . Nu är han bara lite...
Svar
11
· Visningar
11 558
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag varit mamma i drygt 6 veckor och det dyker upp nya frågor hela tiden! Oj, vad tiden går fort, by the way! ;) En enkel men...
Svar
12
· Visningar
7 733
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Kort och gott; två frågor: 1. Hur säger ni? Att ni är i vecka 15+4 eller i vecka 16? Har märkt att det skiljer sig en hel del på vad...
Svar
10
· Visningar
1 130
M
  • Låst
Övr. Barn Det är ju vanligt att man är illamående på morgonen då man är gravid men hur vanligt är det att man är illamående exakt hela tiden...
Svar
12
· Visningar
1 470
Senast: Mustasukka
·
T
  • Låst
Övr. Barn de säger att mosad potatis ska vara bra, som första smak då. Är det bara att ta lite kokad potatis ur grytan och mosa ihop fint och ge...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: mino
·
  • Låst
Övr. Barn Två frågor i en! Om man i framtiden ev ska flytta "tillbaka" till framsidan :D, var någonstans är det bäst att bo med ganska små barn...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
18 311
Senast: Bangsi
·
  • Låst
Övr. Barn Hundar kan ju vara det men kan människor? Dum fråga kanske man jag har alltid undrat över detta. /KT
Svar
2
· Visningar
2 526
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag brukar inte hänga på det här forumet, men har en fundering kring graviditet och stress. Att jag ens frågar är för att det ibland...
Svar
14
· Visningar
5 933
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har nog fått världens bästa BM. När jag vid något tillfälle ringt och frågat om konstiga "världsliga och helt normala saker" har hon...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Mysaan
·
T
  • Låst
Övr. Barn Några vänner påstod att bägge föräldrarna kan vara hemma samtidigt med fp OM man tar ut dagar från två barn, förstår ni hur jag menar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 827
Senast: Sar
·
A
  • Låst
Övr. Barn Använder hemligt anv.namn av olika anledningar. Känner mig väldigt konstig i kroppen, hade P-ring förr men slutade med det vid...
Svar
10
· Visningar
1 399
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Hur mkt har era barn ätit när dom va runt 7-8 veckor gamla? och vad har ni gett för ersättning? Elicia äter runt 150 ml/gång ca 6-7...
Svar
5
· Visningar
9 303
Senast: Mysaan
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur ser en natt ut för er med nyfödda barn ut?
Svar
10
· Visningar
1 565
Senast: Isis
·
  • Låst
Övr. Barn Jag försöker få koll på när jag egentligen har ägglossning, för eventuell framtida syskontillverkning samt bara för att jag vill veta :)...
Svar
6
· Visningar
30 236
Senast: Luna10
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har två barn, den ena är snart 5 år o den andra är snart 9 månader. Jag har även en unghäst på 4 år som kräver mycket tid, tid som...
Svar
7
· Visningar
1 814
Senast: Morsan
·
U
  • Låst
Övr. Barn Är hemma på "permission" från barnakuten efter ett rätt dramatiskt besök där igår. Vi vaknade i förrgår natt av att Sara skrek som...
Svar
14
· Visningar
1 614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp