Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Jag och min man ska ju göra IVF i höst men jag måste gå ner i vikt först, landstinget har en gräns på BMI 30 och nu har jag kämpat med...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: pemi
·
C
  • Låst
Övr. Barn När ansöker man om föräldrapenning? Är det under graviditeten eller när barnet är fött? Man borde ju kunna skicka in papprena så...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: ulda
·
G
  • Låst
Övr. Barn kan fostret ta skada om man inte äter mjölkprodukter under graviditeten?
Svar
3
· Visningar
749
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Min son ramlade ur sängen när han hoppade i denna. Ramlade med armen under sig så att den gick ur led. Åkte till sjukhuset och drog den...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn För 11 år sedan druttade jag av hästen och kraschlandade i sågspånet - och fick en whiplash som ett minne av händelsen. För 6 år sedan...
Svar
16
· Visningar
3 395
  • Låst
Övr. Barn Min 4-åriga dotter är väldigt morgontrött och vill inte alls äta frukost på morgonen, så när jag ska jobba och hon ska till dagmamman...
2
Svar
21
· Visningar
3 811
Senast: kopia
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hej, tankte kolla lite nar ni som varit/ar gravida borjade kanna sparkar o rorelser i magen. Ar sjalv i vecka 15 (v14+6) o kan knappt...
Svar
7
· Visningar
1 441
Senast: Gandalf
·
  • Låst
Övr. Barn Vi är vansinningt trötta på musiken till Super Mario! :crazy: Nu har dottern även inhandlat ett Donkey Kong för sparade pengar och det...
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn Vi var på 18 månaders kontroll idag. Bvc -sköterskan frågade Dominic "vart är foten?", Dominic tittade på henne och sträckte sen upp...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: KisseNova
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har som nöje och hobby att studera och analysera andra människor ;) och nu funderar jag över följande: Jag har uppfattningen om...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 986
Senast: Lunagarden
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur gör ni med stranden och badandet under sommaren. Kan ni berätta vad en höggravid bör tänka på vid bad och strandliggande? När ni...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: ulda
·
D
  • Låst
Övr. Barn I vilken vecka var ni tvungna att börja använda mamma-kläder? Vad började ni med först? Jag är i valet och kvalet om jag skall köpa...
Svar
6
· Visningar
1 306
Senast: oz_joj
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min 5månaders grabb har fått röda prickar runt munnnen. Läser man om det står det att det ofta är någon överkännslighet mot något de...
Svar
4
· Visningar
3 714
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag födde min son för precis två veckor sedan. Jag har inte haft några större besvär med stygnen i underlivet, mer än att det svider när...
2
Svar
22
· Visningar
4 094
  • Låst
Övr. Barn Min lille son på två år har haft feber (38,5-40,5) i en vecka nu och har av förklarliga skäl ingen vidare aptit. Har ni några förslag...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Nu kom vi precis hem med lilla Hugo, han föddes igår 18.33, 4045 g tung och 51,5 cm lång :love: Fick precis den förlossningen jag...
2
Svar
26
· Visningar
1 622
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Hur farligt är det att använda vattenlöslig målarfärg .?(För innebruk.)
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Roheryn
·
D
  • Låst
Övr. Barn Råd behövs! Är ju (antagligen) i v 8 och vet ej om jag skall avbryta eller fortsätta graviditeten. För mig finns egentligen ingen...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 750
Senast: dorisdoris
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nu när jag träffat rätt man som dessutom vill ha barn, så börjar mina tankar snurra. Jag har ju sett en del (rätt många)förhållanden gå...
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn att jag funderat på att mensen faktiskt är lite sen och jag lägger en betällning på gravtest.... så kommer mensen såklart... varför är...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: emma74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp