Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn Hur födde du? Alltså vilken ställning? Bra dåligt? Några "hjälpmedel" typ akupunktur, zonterapi, bedövning? Pratade med en kund...
2
Svar
22
· Visningar
2 243
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det medicin mot pollen man kan ta när man är gravid? Jag blir galen, snuvig och kliig i ögonen och framförallt jättetrött. Det...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Övr. Barn HJÄÄÄLP :crazy: ! Läste just tråden om "jobbiga" barn, fast härliga, ja ni vet det här med tat man får "jaga" dem osv. Någon skrev...
2
Svar
23
· Visningar
2 782
Senast: Inte_Ung
·
A
  • Låst
Övr. Barn Finns det nån annan här som har ex-svärmorsproblem när det gäller barnen? Jag har extrema problem. Jag för en vårdnadstvist mot min...
2
Svar
23
· Visningar
3 110
Senast: AnetteNo
·
G
  • Låst
Övr. Barn ivilken vecka är ni? hur mkt har ni gått upp i vikt?? jag är i ca 8veckan och har tyvärr gått ner 2kg
Svar
6
· Visningar
772
Senast: pemi
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kan ett barn utveckla allergi? Dottern är fyra mån och har börjat reagera på något men vi vet inte vad. Hon får röda...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: Yamaha
·
  • Låst
Övr. Barn Fick hjälp av Freddy att krascha inlägget
Svar
15
· Visningar
1 121
Senast: Sablar22
·
S
  • Låst
Övr. Barn har sökt en heltidstjänst nu(då jag innan bara har arbetat som inhoppare i ca 2månader). jag undrar om jag skulle få jobbet och sen...
Svar
7
· Visningar
965
  • Låst
Övr. Barn Är det sant att man inte får ersättning från försäkringskassan om man är sjukskriven i början av sin graviditet? Läste nyss om det på...
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag tyckte väl att det blev tyst omkring mig, tittade ner och fick se detta på hallgolvet: Tror ni jag har ägnat mig lite för...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Madick
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur var eran förlossning? tog ni smärtlindrande,hur långt tid tog det? gjorde det så ont som en del säger? någon som gjort kjesarsnitt...
2
Svar
20
· Visningar
1 637
Senast: Yamaha
·
G
  • Låst
Övr. Barn har fått reda på att jag är gravid i ca 7veckan.men jag har börjat känna mej trött,haft feber (har bara haft det ca 3g när jag har varit...
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: pemi
·
E
  • Låst
Övr. Barn HUr ser er matdag ut för era 1 åringar. Vad ger ni dem för samt vid vilka tider på dan? När brukar ni lägga in sovtider mm?
Svar
4
· Visningar
989
Senast: Mithra
·
U
  • Låst
Övr. Barn Har ett litet moraliskt dilemma. Min bästa kompis har just fått barn - en flicka blev det med, precis som vi - ett halvår efter oss...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 211
Senast: Minnie
·
  • Låst
Övr. Barn Varför kan man inte bara få vara glad och lycklig för? Nu har jag börjat lite smått att berätta för de närmsta vännerna om att vi ska ha...
Svar
12
· Visningar
1 685
  • Låst
Övr. Barn En kanske underlig fråga, men iaf... Ni som är småbarnsföräldrar och INTE lider av en sjukdom/handikapp, hur jobbigt är det? Hur jobbigt...
Svar
12
· Visningar
1 260
Senast: Zaria
·
C
  • Låst
Övr. Barn Usch. Det är en som är gravid på mitt jobb som röker mkt! Mår illa av att se det. Kan man inte bara ta det säkra före det osäkra, ge...
Svar
7
· Visningar
1 395
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag skulle vilja berätta något roligt för er, som kontrast mot mina andra trådar den senaste tiden. Idag var jag hos personalchefen...
Svar
17
· Visningar
1 803
Senast: Lydia
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, det händer ju grejer hela tiden i kroppen verkligen. Igår kväll kände jag dom första sparkarna :love: 3 st kom det, sen kom en...
Svar
11
· Visningar
1 091
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tre barn 16,14 o 6 år och nu ska även den lilla börja "skolan", hon har inte varit på dagis utan varit hemma med mig. Var...
Svar
7
· Visningar
1 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp