Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ålder??

indian-charlie skrev:
Jag var 22 år när första kom..24 när andra kom och 32 när tredje trillade ut..

En lite kul kommentar till alla som skaffar barn sent i livet..:)
Min mamma var 37 när jag flyttade hemifrån:angel:

Man skaffar när man känner sig mogen:banana: :banana:


Ännu roligare kommentar...min svärmor var 38 när hon blev farmor...och hennes mamma var 57 när hon blev gammelmormor...precis 19 år mellan generationerna där (och sen hade vi då både gammelgammelmorfar och gammelgammelfarmor i livet).
 
Sv: ålder??

Nu måste ju jag som gamling kontra med att min gammel-gammelfarfar var född 1822 :o Mer än 150 år innan lingonben behagade dyka upp på jorden *hötter med käppen*
 
Sv: ålder??

Min mamma var 39 när jag flyttade hemifrån :)
Samma år som min lillasyster föddes. 4 år senare kom min andra lillasyster.
Och min mormor blev mormor när hon var 32.
 
Sv: ålder??

Alla tror att min lilla kille (4 veckor) är min första.
När jag sen säger att jag har en till så blir många väldigt förvånade.
Speciellt när jag säger att han blir 5 år i augusti.
 
Sv: ålder??

*fnissar*
Folk brukar reagera lite roligt när jag berättar att min farfar var född 1892... Själv är jag 25... Hann aldrig träffa honom. Och inte farmor heller. Men det är lite coolt ändå...
 
Sv: ålder??

gwennie skrev:
hur gammal var ni när ni fick ert första barn?? jag är 20år när jag kommer få barn om allt går som det ska

Jag var 23 när jag fick första barnet, sedan 25, 27, 31 och 33 när de andra föddes!
(Min mamma och pappa hade just fyllt 17 när jag föddes!)
 
Sv: ålder??

Jag kommer att vara 23 när mitt hjärta tittar ut om ca 3 veckor :love:
 
Sv: ålder??

Jag var 33 år och 8 månader när jag fick min dotter. Min ett år yngre bror fyllde 22 2,5 månad efter att han blev pappa första gången, det tyckte jag var rätt tidigt:o
 
Sv: ålder??

Jag var 30 när jag fick första barnet.
Och fyllde 41 2 veckor efter att jag fått mitt 3dje barn.
Jag skaffade alltså barn när vanligt folk får barnbarn.
 
Sv: ålder??

Jag var 31 o 33. Ganska lagomt för mig - hunnit med massor, festat klart och kommer ändå att hinna ta en festperiod till när barnen blivit vuxna innan jag blir fööör gaaammmal o flyttar in på hemmet
 
Sv: ålder??

Om allt går som det ska så är jag 24 år då.
Går inte allt som det ska och den ploppar ut 1 månad för tidigt så är jag 23 år.
 
Sv: ålder??

Mustasukka skrev:
Min mamma var 39 när jag flyttade hemifrån :)
Samma år som min lillasyster föddes. 4 år senare kom min andra lillasyster.
Och min mormor blev mormor när hon var 32.
Wow! Mormor vid 32 :p

Jag är 39 nu med relativt små ungar. Jag fick min första strax före jag fyllde 30 och den andra vid 33 års ålder :)
 
Sv: ålder??

*kl*
Haha då är jag yngst som vanligt! ville ha barn:love: innan jag fyllde 18 klarade det med sex dagars marginal:) Fick nr. två två månader innan jag fyllde tjugo:love:
Många är de gånger folk har trott att jag är deras stora syster:rofl: :rofl: :rofl:
Har t.o.m fått utskällning av en läkare som tyckte det var hemskt att skicka stora syster till sjukhuset när barnet var så sjukt, han blev ganska tyst när jag sa att jag är barnets mamma:angel:
 
Sv: ålder??

Något som var lite komiskt är :

September 2004 , så fick jag en kusin
Oktober 2004 så fick min sons pappa en kusin
November 2004 föddes våran son

Hur vanligt är det :rofl:

Det är lite komiskt eftersom dom andra paren var i runt 30 -års åldern, förlåt men jag har nada koll på folks åldrar :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jepp, som rubriken säger. Vad lagas för vegetariskt till barnen (som dessutom går hem i stugorna)? Har lite idétorka när det gäller att...
2
Svar
23
· Visningar
1 036
Senast: cherie
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Bexzor
·
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 650
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp