Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ålder??

Jag var 27 när min första pojke föddes och min andra lillkille slapp fira födelsedag på mammas dag, med två timmars marginal.
Han var min bästa 30-års present.
Jag grät när jag på morgonen till min födelsedag inte fått några verkar ännu...:cry:
-Hade gått över två veckor och börjat snacka i termerna: "om" babyn kommer, inte "när"...

Dock kom det igång på kvällen och sen gick det undan!:bump:

Sv: ålder??

Min mamma var 17 när hon fick min äldsta syster, 20 när hon fick mellansyrran och 25 när hon fick mig...

Äldsta syrran var bara 18 (jag 10) när jag fick frågan: "Jasså, du har mamma med dig"... Hon blev inte glad!! :mad:
Butiksägaren blev mycket generad när han förstod att han gjort bort sig...:o
Dock är det många som under åren höjt ögonbrynen när syrran tilltalat sin, tillsynes "jämngamla" kompis som mamma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 292
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 549
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 517
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
625
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur