Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ålder??

Jag var 27 när min första pojke föddes och min andra lillkille slapp fira födelsedag på mammas dag, med två timmars marginal.
Han var min bästa 30-års present.
Jag grät när jag på morgonen till min födelsedag inte fått några verkar ännu...:cry:
-Hade gått över två veckor och börjat snacka i termerna: "om" babyn kommer, inte "när"...

Dock kom det igång på kvällen och sen gick det undan!:bump:
 
Sv: ålder??

Min mamma var 17 när hon fick min äldsta syster, 20 när hon fick mellansyrran och 25 när hon fick mig...

Äldsta syrran var bara 18 (jag 10) när jag fick frågan: "Jasså, du har mamma med dig"... Hon blev inte glad!! :mad:
Butiksägaren blev mycket generad när han förstod att han gjort bort sig...:o
Dock är det många som under åren höjt ögonbrynen när syrran tilltalat sin, tillsynes "jämngamla" kompis som mamma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jepp, som rubriken säger. Vad lagas för vegetariskt till barnen (som dessutom går hem i stugorna)? Har lite idétorka när det gäller att...
2
Svar
23
· Visningar
1 036
Senast: cherie
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Bexzor
·
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 650
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp