Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Jag har aldrig haft nåt antal på hur många jag vill ha men jag har fyra:love: och längtar ibland enormt efter en till men gubben vill inte så jag får väl vara utan en femte då.Fast han kanske går att övertala om jag anstränger mig.Måste ju byta spiral till hösten så det vore bekvämt att låta bli att sätta in en ny.......
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Mellan nyfödd och sådär 33 år skulle jag inte ha några barn.
Sen träffade jag min älskade make och vår dotter var oerhört välplanerad och älskad.
Kan inte bestämma om det blir fler. I så fall endast ett till (om man bortser från ev flerfödelse). Men dottern är bara 16 månader så än hinner vi ändra oss både en och två gånger ... när vi väl kan bestämma oss.
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Jag har alltid velat ha tre barn, och efter första barnet blev längtan efter fler enorm. Satte ganska snabbt i gång att försöka tillverka nr 2, men ödet vill inte detsamma. Efter fem missfall så undrar jag nu om det kanske är dags att inse att vi får nöja oss med ett... :(
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Ville inte ha barn alls men så blev jag gravid och fick en son (jag var 19 år) sen blec det ett till och ytterligare ett. Men nu räcker det tycker jag för stunden !!
/Cetzy
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Jag har alltid sagt att jag vill ha två barn. Nu har vi ett och jag vill minst ha ett till. Om det blir så eller inte får framtiden utvisa... ;)
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Inga ville jag ha, fick i allafall en liten tjej som idag är snart åtta hugaligen va tiden går.
Inga fler biologiska blir det men vi har idag två underbara fosterbarn som kommer att växa upp hos oss. Och fler blir det om några år. Jättekul och spännande :)
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Björk skrev:
Tack!
Nå,än så länge har vi inte ens börjat försöka så det du håller tummarna för just nu är nog att vi ska komma DIT först - att han vill lika mycket som jag. ;)

Får jag vara nyfiken och fråga vad ni väntar på nu, eftersom ni båda vill?

//No1 30år, vet inte vad hon vill
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Jag ville inte ha en enda unge, nej fy sjutton!! :eek:

Det blev två och dom är det bästa jag har!! :love:
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

No1 skrev:
Får jag vara nyfiken och fråga vad ni väntar på nu, eftersom ni båda vill?

//No1 30år, vet inte vad hon vill

Jag tror Björk menar att hon väntar på att hennes sambo ska vilja lika mycket som henne, att han alltså inte vill nu.
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

När jag var yngre (barn) då sa jag att jag skulle ha minst fem barn...

När jag så fick min första mens, blev jag överlycklig "Jaaaa! Nu kan jag skaffa barn när jag vill!!" ...började genast planera!:crazy:

Hoppsan! Det behövs en karl också! Det dröjde ju till jag var 26 innan drömprinsen behagade dyka upp och första barnet blev till...

Nu har vi två pojkar och känner båda två att det räcker nu, i alla fall på flera år framåt... Men man vet ju aldrig.;)
 
Sv: Hur många barn ville ni ha och hur blev det?

Jag ville gärna ha några barn. Min man bestämde att vi skulle ha 4 pojkar.

Det blev 3 flickor och nu är den här fabriken nedlagd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 456
Senast: Queen
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 432
Senast: orkide
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 240
Senast: Liran
·
Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
821

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp